taleg Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg sitter her med en Pioner DVD-106S dvd-rom som er flashet til rpc1 firmware v1.22 og lurer på hvordan jeg får fjernet den innebygde sone låsen som windows har.. er det noen som hvordan i hule heite jeg får bort denne permanent... Jeg kommer greit rundt den med f.eks Zone selector ol., men jeg vil helst at windows tror at alle dvder er sone 0, altså ikke låst i det hele tatt.... eller satt til sone 0. Er det noen som vet om en måte å få til dette på så er jeg veldig intressert i å høre om hvordan jeg får det til... Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Det finnes et program som heter dvd region free et eller annet... jeg klarte å slette det ved et uhell men du finner det rundt om på irc kanaler... Funka på sone 1 og 2 for meg... Lenke til kommentar
guom Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 jeg bruker 'DVD Region free 2.11', den er bra og enkel å bruke. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Ta ned RPC-1 (Sonefri) firmware her. DVD Region free finner du her. [edit]VM i å ikke lese førsteposten ordentlig... Sorry![/edit] Lenke til kommentar
taleg Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 JEg har testet dvd region free, men kluet er at jeg hvis helst slippe å bruke annen software enn selve avspillingsprogrammet... Jeg har fikset en sone fri løsning for hardware og for samtlige dvd avspillingsporgram jeg har, bortsett fra den innebygde sperren i Windows og det er den jeg vil ha bort. Lenke til kommentar
guom Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg bruker bare DVD region free, Den blir aktivert hver gang jeg kjører WinDVD, fungerer helt utmerket. Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg bruker DVD Region Killer v2.7. Du finner det ved å søke etter det på google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå