bIsk0p Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ekte mannfolk bruker ikke blandevann, bIsk0p. Daddyissues? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Da ble det(alt er 0,7) en flaske jæger, en flasker hot'nsweet, en flaske southern comfort, en flaske alize, en flaske Bols Strwberry og en flaske bacardi mojito. Tror det blir nok. Har handlet noe øl også. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det høres ut som mine type fest! ;D Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Var det noen som nevnte sprit gele? Ble nysgjerrig på hvordan det fungerer Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Du bytter ut litt av vannet når du lager vanlig gele og erstatter det med sprit. Da får du sprit gele. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Sprit gele er farlige greier! Her bør det ventes lenge(30min?) mellom hver shot vist ikke så risikerer du og bli party trasheren Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Bynner å bli ganske fulle her nå. Eller i hvertfall meg. Sprit sklia eller sprit bob'en er en slags suksess. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Bare "en slags suksess?" hva gjør folk med den? står og ser på til noen tør og gi seg ut på en tur? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 vodka (absolutt eller vikingfjord er mine favoritter), jäger, tyrkershots, sambucca. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Oi atatan. Vokna no for litt siden i min fars seng. Badesluket var fylt med potetgul og stuebordet med snus. All drikken var borte. Ei jente glemte av veska si, husker ikke det. 10 poser utefor huset med tomgods, husker ikke det. Vet egentlig ikke hva som har sjedd her. Men tror det var artig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det høres jo ganske rett ut det! ;D Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Oi atatan. Vokna no for litt siden i min fars seng. Badesluket var fylt med potetgul og stuebordet med snus. All drikken var borte. Ei jente glemte av veska si, husker ikke det. 10 poser utefor huset med tomgods, husker ikke det. Vet egentlig ikke hva som har sjedd her. Men tror det var artig. You sir, do not fail at throwing parties. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 haha du fikk i alle fall tak i nok drikke til deg selv! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Oi atatan. Vokna no for litt siden i min fars seng. Badesluket var fylt med potetgul og stuebordet med snus. All drikken var borte. Ei jente glemte av veska si, husker ikke det. 10 poser utefor huset med tomgods, husker ikke det. Vet egentlig ikke hva som har sjedd her. Men tror det var artig. Gratulerer, det beste er at du tydeligvis har vært så full at nokre andre på festen har sett seg nødt til å rydde. Fantastisk at nokon har starta å samle tomgods for deg i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Gratulerer, det beste er at du tydeligvis har vært så full at nokre andre på festen har sett seg nødt til å rydde. Fantastisk at nokon har starta å samle tomgods for deg i løpet av kvelden. Ingen som hjelper meg med oppryddningen når jeg har vors! Blir sittende med tomme flasker/bokse på stue og kjøkken bord. Øl og sprit flytende her og der. Nei, ikke mange som tenker på stakkars lille meg nei! Men igjen, det var nå bursdagen hans, normalt at folk tar litt hensyn da;) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Litt OT. Hvordan lager/skaffer man seg Ice Luge? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Fryser en boks med is, og skraper ut renne? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Jeg kjøpte en 20L firkantet balje på Ikea. Først satte jeg den på skrå for å lage nedoverbakke. Frøs vann lagvis, ca 1-2L per gang. Tar noen timer hvert lag, men du vil ikke få noen spesiell utvidelse. Så tok jeg å frøs med baljen rette veien. 2L av gangen her også. Smeltet sammen isbokkene og lagde renne med en butanbrenner fra Biltema. Eller så kan du kjøpe en sånn og spare masse arbeid. Endret 23. september 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Litt OT. Hvordan lager/skaffer man seg Ice Luge? Treff nummer to når eg søker på "ice luge" utan hermetegn i google: http://www.ehow.com/how_2171576_party-ice-luge.html Men i korte trekk: Fyll vatn i eit stort kar Legg i fryseren Ta ut av fryseren Lag eit eller fleire spor i isen, dette er kanskje det vanskeligaste men bruk helst varme, ein gassflamme er nok best, men om du lager ei slaks trakt eller noke til å isolere med kan du også bruke ein hårføner, ein liten meisel og hammar kan også brukast, eventuellt kan du bruke varmt vatn på ein svamp. Deretter glattar du ut sporet med varmt vatn Sett inn igjen i frysaren til du skal bruke den. Eg har ikkje prøvd dette før, men det er nokre ting som antageligvis kan by på problemer. For det første så er det dette med vekt, ei slik isblokk vil bli tung. Deretter må du sette den på ein slik måte at du ikkje får vannskade i golvet etterkvart som isen smeltar, her må du nok ha eit slags oppsamlingskar. Så må du få isblokka opp i ein vinkel slik at det blir ein bakke, så her må du nok snekre saman eit slags stativ. Om du bruker hammer for å lage sporet så er det nok lett for at isen sprekk, i tillegg så må du passe på at sporet er minst like djupt heile veien slik at det ikkje danner seg områder der spriten blir hengande igjen. Om du bruker noke elektrisk som hårføner så må du være litt forsiktig angåande vatn og strøm. Så har du det hygeniske problemet med at det kanskje er vanskelig å få ein heil masse folk til å stille seg i kø for å sutte på den samme isblokka. Personleg så trur eg det er mykje meir vellykka om du berre dropper heile ice lugen og heller sattser på å lage shot glass av is. Da kan du fylle dei med sprit og sette dei innigjen i frysaren. Du vil då få ein seig og iskald sprit som du kan drikke av ditt eige shot glas. Om du lager dei litt tjukke så kan du bruke dei fleire gongar før dei smeltar heilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå