Gå til innhold

trenger hjelp til wow!

Anbefalte innlegg

heisann. det har seg slik at jeg ville begynnde og spille wow igjen men nå har jeg glemt passord OG brukernavn på accounten. Noen som vet hvordan jeg kan få tak i det igjen?

i mellomtiden nøyer jeg meg med en 10 dagers account men blir ikke det samme som den jeg har spilt mye på -.-

så håper her er hjelp og få.

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her må du nok kontakte Blizzard Support..

edit:

Regner med at du ikke har vært logget på accounten med pcen du sitter på nå? Isåfall kan du finne brukernavnet i wtf mappa. TROR jeg..

Endret av Ziuuung
Lenke til kommentar
Her må du nok kontakte Blizzard Support..

edit:

Regner med at du ikke har vært logget på accounten med pcen du sitter på nå? Isåfall kan du finne brukernavnet i wtf mappa. TROR jeg..

Heisann!

nei det har jeg ikke men har vært innlogget på en annen pc jeg har stående. Men tror jeg avinstalerte wow får fikk den "avhengigheten" som mangen har fått men har det noe og si om jeg har avinstalert det? ligger det spor igjen etter spille i noen mapper?

Så lenge jeg får taki account name da er jeg fornøgd får passorde skal ikke være så vrient og få tak i da jeg vet hvilken e-mail jeg registrerte accounten på.

Endret av djanrune
Lenke til kommentar

Hej

Du har vel ikke tilfeldigvis en eller annen mail fra blizzard da?

(nå er jeg kanskje en av dem som tar vare på det meste av mail jeg får, fordi jeg ikke gidder å slette).

Søkte bare på world of warcraft. Og vips der kom all mailen jeg har fått fra dem.

Med det jeg fant account name og sist gang jeg hadde byttet passord ;)

Bare et lite tips liksom.

(jeg har ikke spilt wow på flere år nå).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...