abene Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Bokforlaget bookboon.com tilbyr gratis e-bøker med reklame. Les mer Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Reklame hver 3. side? Det hørtes fryktelig mye ut! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Er dette egne bøker, eller bøker fra kjente forlag? AtW Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) På BookBooN.no kan du laste ned lærebøker og reiseguider gratis. Bøkene kommer i PDF-format, og kan lastes ned uten noen form for registrering. E-bøkene er 100 prosent lovlige og skrevet ekslusivt for BookBooN. De er finansiert av noen få annonser i bøkene. Virker som en fin tjeneste, oversiktlig og alt. Bryr meg ikke noe om reklamen. Per i dag er det vel egentlig bare den C-programmering i Linux-boka som er av interesse for min del. Det er lov å håpe på utviding av tilbudet. Håper på flere IT- og biologibøker. Endret 18. september 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 På BookBooN.no kan du laste ned lærebøker og reiseguider gratis. Bøkene kommer i PDF-format, og kan lastes ned uten noen form for registrering. E-bøkene er 100 prosent lovlige og skrevet ekslusivt for BookBooN. De er finansiert av noen få annonser i bøkene. Virker som en fin tjeneste, oversiktlig og alt. Bryr meg ikke noe om reklamen. Per i dag er det vel egentlig bare den C-programmering i Linux-boka som er av interesse for min del. Det er lov å håpe på utviding av tilbudet. Håper på flere IT- og biologibøker. Takk for oppklaringen, da er det neppe aktuelt for oss med et litt snevert fagfelt AtW Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Likte denne tjenesten Kanskje jeg kan nå smygtitte på R relavert matte siden jeg er ferdig med p2 matte på vidregående. Håper dog at det lille av dansken jeg kan holder til å forstå, så også ut som mattematikk oppsumeringen på dansk var vedlig lettforklart, akkurat det jeg trenger siden ejg har tenkt å ta opp r1 senere i livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå