Pysj Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Selskapet vil revolusjonere måten du lytter til musikk. Les mer Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det har vært lansert litt for mange "revolusjoner" de siste årene. Det blir litt ulv ulv etterhvert og det bør snart markedsavdelingene også se. Men jeg skal bite det i meg hvis det faktisk er noe kult som kommer, den som venter får se. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Remember how Sony Ericsson was going to make it so "the way you listen to music changes forever"? Well, apparently they're doing so with a fancy headset. Really, guys? The rumor is that it'll be a headset that automatically starts the music when you put it on. Interesting, I guess, but not mindblowing. I'll reserve judgement until the official announcement on the 21st, but it seems like SE should cut down on the hyperbole a little bit. [Eldar Murtazin via DailyMobile] *gjeeeeesp!* Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ser ikke helt for meg at vi kommer til å bli imponert. Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Sinnsykt revolusjonerende.. det kommer ikke til å forandre måten jeg HØRER på musikk akkurat, men nærmere hvordan du starte og stopper musikken. Ser heller ikke hva som kan være bra ved å fylle den lille plassen man har i en ørepropp med noe annet enn det å gi meg god lyd. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 enda et fancy og unødvendig gimmik ifra SE akurat som shake control for å skifte sanger, det er jo like lett å trykke på en knapp. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Dritfett. En automatisk play/pause-knapp på headsetet. Her snakker vi revolusjon!! Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Tror vi kan vente at det kommer musikk ut av drikkekoppen eller noe sann! Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Jeg er like imponert som jeg var over Iphone 3GS. "Really, Apple? That's a NEW phone?" SE bør heller skru musikken av når man tar det av seg, SLik AKG har ordnet biffen. De kunne ta det steget lenger ved å gjøre så mobilen skrudde av sangen, eller ved å faktisk lage ørepropper som ikke suger. EDIT: Jeg mente ikke å insinuere at AKG har dårlige propper. Selvsagt var det SE. AKG-propper har jeg ikke prøvd. Endret 20. september 2009 av PowerTorsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg