Sonsol Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Når får vi se dette til iPhone og iPod Touch?: Lenke til kommentar
Groening Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 http://www.mobilemechatronics.com/itwinge.html Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Still not enough Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Meh, skriver da raskt nok på iPhone sånn som den er. Om jeg skal ha med meg tastatur, kan jeg like gjærne ta med laptopen. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Blir litt forskjell på iPhone/iPod Touch med tastatur og 17" laptop Hvis jeg tar med bare en iPod og tastatur på forelesningene kan det hende jeg ikke gjør alt mulig annet også Det er vel kanskje samme grunnen som at du ikke ville ha tatt med iPhone og tastatur hvis jeg kjenner deg riktig? :!: Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Triks for de gangene du vil konsentrere deg: få et skriveprogram med ordentlig full screen-mulighet. Pages 09 har dette – trykk alt+cmd+u. Tastaturmulighet på iPhone hadde vært besnærende – i grunnen mer spent på å se hva som finnes av mulighet på tablet. Jeg synes i grunnen det er litt rart at det ikke har kommet tastatur til iPhone ennå, så vidt jeg har klart å lese meg til er det ingenting som hindrer en i å gjøre dette nå. Problemet er at tastaturet kun vil fungere opp mot en spesifikk App på lik linje med annet eksternt tilbehør – ideelt sett burde apple hatt dette ferdig i SDK med standard bluetooth-støtte. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Blir litt forskjell på iPhone/iPod Touch med tastatur og 17" laptop Hvis jeg tar med bare en iPod og tastatur på forelesningene kan det hende jeg ikke gjør alt mulig annet også Det er vel kanskje samme grunnen som at du ikke ville ha tatt med iPhone og tastatur hvis jeg kjenner deg riktig? :!: Vel, MBP 17" er jo ikke stort tyngre enn en 15" dell - min MBP 15" merkes knapt i sekken (synes jeg). Har virkelig ikke noe problem med å ha med meg laptopen når lengre dokumenter skal skrives (og evt. gjøre andre ting ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå