v3ndetta Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Heisann!Lurte på om noen kunne forklare meg hvordan jeg får quick launch ikoner som blir uendret når man bruker dem ( har pinna f eks Firefox til taskbar men den blir brukt på start linja slik som det vanligvis er i xp når man kjører et program. (Hvis dere skjønner hva jeg mener.) Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Bare bli vant til det, quicklaunch er bytta ut med pinning og ingenting du får gjort med det. Skal du ha et nytt vindu, høyreklikk og velg programmet. Lenke til kommentar
v3ndetta Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Bare bli vant til det, quicklaunch er bytta ut med pinning og ingenting du får gjort med det. Skal du ha et nytt vindu, høyreklikk og velg programmet. Hehe, ja jeg har skjønt hvordan det funker bare likte den lille avstanden fra win knappen til programmer man kjører... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Bare bli vant til det, quicklaunch er bytta ut med pinning og ingenting du får gjort med det. Skal du ha et nytt vindu, høyreklikk og velg programmet. Neida, det er fullt mulig. Jeg skal legge oppen liten guide på det imorgen når jeg kommer hjem (er på vista maskin nå) Er ganske fortgjort. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Dette finner du en guide på innen 5 sekunder. Bare google etter "Windows 7 quick launch" så får du oppe flere tips. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Søkefunksjonen er noe dritt...det finnes flere tråder her på forumet... Her er en: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1149609&hl= Lenke til kommentar
v3ndetta Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Ahh, takker for svar! Litt lei av å lese win7 frelste si nei glem det osv ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå