SnowDOG_ Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Dette er jo litt søtt da... :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Dette er jo litt søtt da... :smile: Arsj :x Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Når jeg begynner å tenke meg om... Er bildene tatt på vollan?? Synes jeg ser noe kjent! :-? Edit: Det der er ikke Vollan... Det er målselv(a) vi ser der ikke sant? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Frustrert ungdom. KLIPP DEG! Det sto det på russedressen min. Det var basicly nesten det eneste som sto på den. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Når jeg begynner å tenke meg om... Er bildene tatt på vollan?? Synes jeg ser noe kjent! :-? Edit: Det der er ikke Vollan... Det er målselv(a) vi ser der ikke sant? Målselva, den gamle hengebrua nært Olsborg/Moen. Skogen ved Andslimoen. Skogen bak Høgtun. Der er sverd&greier-bildene tatt. Og tusen takk, starfish. Lenke til kommentar
audunr Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har gjort mye rart på Målselvbrua, men aldri det der. MVH Audun Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Lyst til å fortelle om det, audunr..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Det sto det på russedressen min. Det var basicly nesten det eneste som sto på den. Det var bra sagt. Synes jeg har sett/hørt den før men den rocker. Mye sannhet i den Lenke til kommentar
Norcane Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Seriøst ment. Større nisser hat jeg ikke sett. Disse nissene her overgår mange av de jeg har sett på et softgun forum. Sikkelige syke wannabes. De trenger seriøs hjelp. Vi snakker ikke lenger om noen hobby her. Fy faen så patetisk!!!!!! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Seriøst ment. Større nisser hat jeg ikke sett. Disse nissene her overgår mange av de jeg har sett på et softgun forum. Sikkelige syke wannabes. De trenger seriøs hjelp.Vi snakker ikke lenger om noen hobby her. Fy kjøss så patetisk!!!!!! Det var da fælt så dømmende da, kan ikke folk få lov til å holde på med det de synes er gøy, uten at sånne som deg skal kommentere det.. Er sikkert en del av det du driver med, som mange andre synes er patetisk, uten at de kommenterer det av den grunn. STFU! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Dette må vær det lameste jeg har sett på veldig, veldig lenge Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Norcane. Hvorfor trenger vi hjelp..? (Begrunn det gjerne. Ikke bare ha påstander.) Og la meg igjen nevne at man er høyst personlig useriøs på bildene. Lenke til kommentar
TVPR Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Seriøst ment. Større nisser hat jeg ikke sett. Disse nissene her overgår mange av de jeg har sett på et softgun forum. Sikkelige syke wannabes. De trenger seriøs hjelp.Vi snakker ikke lenger om noen hobby her. Fy kjøss så patetisk!!!!!! Hehe... Om vi trenger hjelp eller ikke, tror jeg vi skal la de profesjonelle ta seg av. Men vi har det iallefall gøy! Og når vi tok de omdiskuterte bildeseriene hadde vi det faktisk abnormt morsomt. Vet det er gøy å dømme folk du ikke kjenner, men det er likevel ganske lite konstruktivt Min personlige favoritt: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jaja, så lenge dere har det gøy og ikke skader dere selv (eller andre) så går det vel bra Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Langt hår er tøft. tja, det kan vel diskuteres, men sverd er hvertfall tøft! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 .. Og vær så snill å ikke post sånne store bilder Lenke til kommentar
TVPR Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Vups... La ikke merke til størrelsen, jeg... Jaja. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Ja, jeg liker for eksempel å spille basketball i fritiden. De liker å gå rundt i skogen med kostymer og sverd og lekepistoler. og jeg liker å se på damene mens vi kjører igennom Stavern og larvik på veg hjem fra jobb .... og de liker å leke nyte hverandre med pistoler og sverd .. PS: din Avatar er for stor .. grensen her en 50x50 .. Hvorfor sier du det, når det ikke stemmer. (du finner ut det ved å trykke egenskaper ) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hvorfor sier du det, når det ikke stemmer. (du finner ut det ved å trykke egenskaper ) du er dum du ... du er så dum ... den VAR for stor .. din patetiske tulling .. han byttet den tydligvis ... IDIOT!.... ja .. power to the flamers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå