Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Heisann Har lagt innpå W7 Proffesional, og Bootcamp 3.0 idag. Dette fungerer ganske greit, og kommer til å bli en fast løsning, såfremt jeg får ordnet problemet med lyden. Når jeg spiller av musikk, film eller lyd fra nettet bruker den kun de to små høytallerne, og ikke "sub'en". Dette går kraftig utover nivået og kvaliteten på lyden. Under Config i Sound kan man teste høytalerne, og her kommer det lyd i alle 3. Et annet problem er at jeg må inn i Sound og deaktivere Speakers når jeg kobler til headset. Den registrerer at headsettet kobles til, men endrer ikke over automatisk. EDIT: Dette gjelder kun WMP, ellers går det automatisk. Maskinen er en Macbook Pro 13". Takker for all hjelp Endret 17. september 2009 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Heisann Har lagt innpå W7 Proffesional, og Bootcamp 3.0 idag. Dette fungerer ganske greit, og kommer til å bli en fast løsning, såfremt jeg får ordnet problemet med lyden. Når jeg spiller av musikk, film eller lyd fra nettet bruker den kun de to små høytallerne, og ikke "sub'en". Dette går kraftig utover nivået og kvaliteten på lyden. Under Config i Sound kan man teste høytalerne, og her kommer det lyd i alle 3. Et annet problem er at jeg må inn i Sound og deaktivere Speakers når jeg kobler til headset. Den registrerer at headsettet kobles til, men endrer ikke over automatisk. EDIT: Dette gjelder kun WMP, ellers går det automatisk. Maskinen er en Macbook Pro 13". Takker for all hjelp Sjekk i egenskapene for lydenheten din om du har en "enhancement" som kan aktivere sub-en din. Dette måtte jeg gjøre på min maskin. Problemet med WMP løses når du lukker og åpner det på nytt? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Takker, det løste det problemet WMP spiller på høytalerne uansett, hvis jeg ikke deaktiverer de i kontrollpanelet. Men er ikke noe stort problem, kommer strengt tatt ikke til å bruke WMP uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå