IsNoGoOd- Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 ok ser ut til at det er en stund siden jeg bygget min siste pc. Har en http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=355432 PSU Kjøpte et Rampage II hovedkort, og ved siden av CPU så er det en 8pin power inntake me cap over 4 av dem. det funker med en 4 pins. Regner med om jeg kjøper ny PSU at det da er en 8pin som benyttes istede? Og så til probleme mitt da, jeg kjøpte 2x radeon 4890 de har 1x6pin og 1x8 pin power input så vidt jeg kan se har min PSU en 6 pin og en 6+2 pin som jeg har plugga i skjermkortet problemet er da at jeg ikke har noen til skjermkort nr2 Trenger jeg både 6pin og 8 pin? eller holder det med 1 av dem. psu er ca 1 år gammel, men kan se ut til at jeg trenger en ny Lenke til kommentar
007CD Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Du MÅ ha begge to i kortet ja. På nyere PSUer er den vanlige P4 kontakten som er 4 pin der og P4+ som er en ekstra 4 pin, disse utgjør til sammen denne 8 pinners strømmen til CPU. Lenke til kommentar
IsNoGoOd- Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Bruker no bare den ene 4pin nå, men det ser da ut til å fungere fint. men har en xfx psu på vei nå =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå