YMF Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Lurer på hvor jeg kan få kjøpt disse buksene ? svart/hvit på bilde nr. 1 lilla/svart på bilde nr. 2 Lenke til kommentar
YMF Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) fant det ut : ) det er http://www.joyrichclothing.com som har buksene, fant bare en dealer, begge buksene er utsolgt :S Endret 16. september 2009 av ito Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Og jeg som trodde det der var ska/punk-greier. Følger ikke helt med i tiden tydeligvis. :!: Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Og jeg som trodde det der var ska/punk-greier. Følger ikke helt med i tiden tydeligvis. :!: Er ikke akk typisk hip hop stil det der da er nesten litt sånn *grøsse* Neu Rave opplegg d der Lenke til kommentar
zaler Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei, av alle gutta på dette forumet så er jeg sansynlig vis den som støtter trange bukser mest. Med det sagt vil jeg legge til: OMG! bortsett fra Jonas brothers så er det der noe av det styggeste og mest homsete jeg har sett, og JA jeg har sett Jan Thommas. No offence men leter du etter en kul stil med trange bukser ta heller en titt på Nudie sin nye kolleksjon på Carlings Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hva er prisen på de fra Nudie på Charlings (Thin Finn)? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei, av alle gutta på dette forumet så er jeg sansynlig vis den som støtter trange bukser mest. Med det sagt vil jeg legge til: OMG! bortsett fra Jonas brothers så er det der noe av det styggeste og mest homsete jeg har sett, og JA jeg har sett Jan Thommas. No offence men leter du etter en kul stil med trange bukser ta heller en titt på Nudie sin nye kolleksjon på Carlings Hva i alle dager har trange bukser med saken å gjøre? De buksene var da aldeles ikke så utrolig trange.. Må dog si meg enig i delen om Jonas Brothers:P Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hva er prisen på de fra Nudie på Charlings (Thin Finn)? Tror det er rundt 1100,- på Thin Finn hvert fall. Kjøpte meg ett par i fargen Poor Black, men husker ikke helt hva jeg ga for den. Lenke til kommentar
YMF Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) de gutta på bilde kjører det nye hip-hop skinny jeans movement : p ( blanding av skate&punk/goth derfor det står skinny jeans i tittelen. finner jeg de 2 buksene så blir det størrelse 34 er ikke så jævlig fan av sknny jeans men buksen eide jo! Endret 9. oktober 2009 av ito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå