Rainboehead Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Er det noen der ute som vet om noe skikkelig funky café/intro/vente musikk. artister som ralph myerz, aeroplane og massive attack er noe jeg liker. mer spesifikk er musikk slik som dette her . jeg bare digger slik musikk. er også meget fan av electronica. noen som har noen gode artister eller sanger. kjør på Lenke til kommentar
contore Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg husker Four Tet hadde en j**lig kul låt for noen år siden. Husker ikke hva den het dog, men kan sjekke på youtube når jeg kommer hjem fra jobb (hvis jeg husker det). Lenke til kommentar
contore Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hyggelig gjenhør. Vet ikke om det er noe slikt du er ute etter, men versågod:)Zero 7 er også ganske kult. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Xploding Plastix hørtes ut noe for deg. Lenke til kommentar
knappapap Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Four Tet The Notwist Pinback Kim Hiortøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå