Misshaped Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Tastaturet gikk til h i helgen (sølt et glass sprit i det :oops: ) og jeg skal bestille et nytt. Skal kun ha tastatur og ikke trådløst. Trenger noen anbefalinger og lurer på om dette er brukbart? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 niks, ikke brukbart. dette, derimot.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 har det samme i trådløst, og det er et deilig tastatur. angrer overhodet ikke. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 niks, ikke brukbart. dette, derimot.. Takler ikke sånne "comfort"-tastatur, noe av det mest ukomfortable jeg har vært ut for. Ironisk nok. Orker ikke bryet med å venne meg til en ny tastatur-fasong. Goebbels: Hvilket av de var det du hadde? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Logitech tastaturet er helt kurant d. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Takler ikke sånne "comfort"-tastatur, noe av det mest ukomfortable jeg har vært ut for. Ironisk nok. Orker ikke bryet med å venne meg til en ny tastatur-fasong. bruker du det i mer enn ett minutt, er det faktisk det diggeste i hele verden. menmen.. your loss. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Goebbels: Hvilket av de var det du hadde? dette Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Skaff deg et gammelt Keytronic AT tastatur og en AT->PS2 overgang, knallbra tastatur med god hardware. "piper" aldri i spill og du kan bruke en god del taster samtidig (micromachines 4 player!! ) ikke bare 2-3 samtidig slik som en del nyere tastatur har... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Logitech Internet Navigator er en helt alright tasteblokk. Tastfølelsen er ikke like diggbart presis som f.eks på et Keytronic-tastatur, men det er helt ok. Pent er det også. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 dette Samme her, og jeg er storveis fornøyd! Lenke til kommentar
Calm Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Bruker KT1000 fra KeyTronic... er relativt fornøyd, men skal kjøpe meg dette snart http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl Har testet dette, og det er kanskje det diggeste tastaturet jeg har brukt. Helt enkelt - ikke noe ekstra dritt, bare et enkelt, køykvalitets tastatur! Kjører sort design på utstyret mitt, men om du foretrekker PC-grå, så har de den fargen også... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Keytronic sitt KT2001 herjer. "Gammelt" utseende og ikke noen ekstra makkeknapper, men dog... Aldri brukt et mer behagelig tastatur i hele mitt litt. Svært deilig at knappene har forskjellig fasthetsgrad ettersom hvilken finger de skal trykkes ned av (ergoforce). Jeg skal neppe tilbake til Logitech iallfall. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Takk for alle svar. Skal se litt rundt, men det ser ut til å bli et Logitech siden jeg har prøvd det en del før og er ganske fornøyd. Og til slutt Psilocybe: Jeg har prøvd et slikt tastatur flere ganger og mer enn 1 minutt i slengen, men formen passer ikke meg og mine "arbeidsmetoder", men takk for forslaget Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Logitech-tastaturet er rått. skal du ha skikkelig kvalitet må du ha dette Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 jeg har dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=5&s=pl å er storfornøyd med selve tastaturet.. musa fikk sparken ganske fort.. ikke brukbar i cs for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 musa fikk sparken ganske fort.. ikke brukbar i cs for å si det sånn.. det er logitech-mus i et nøtteskall, det. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Dette er helt kurant hvis pris er avgjørende! Har det selv og er godt fornøyd... http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
It's me Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl Det er det diggeste tastaturet jeg har brukt. Annbefales på det sterkeste, og det koster ikke skjorta heller. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Logitech Internet Navigator Keyboard SE er sinnsykt digg Lenke til kommentar
capy Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 keytronic ruller! de har et lifetime designer tastatur som koster ca 580,- dette kan du hamre på så mye du vil. det går bare ikke i stykker. og om det gjør det, så får du nytt. vet ikke om de har søle-sprit-på-tastatur- og-få-nytt garanti, men det er i alle fall vanvittig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå