Gekko_world Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Jeg fikk en gammel PC som har et ATX hovedkort. Installerte WIN98. PC-en ble gitt bort til en barnehage. Det jeg ikke viste var at i BIOS var valgene satt slik at etter installsjonen så får jeg ikke til å slå av PC(At den slokker helt). ATX kabinetten har jo bare en touch bryter. Når jeg holder inn denne så restarter PC. I dag må de i barnehagen trekke ut støpselet for å slå av PC-en. Jeg vet at jeg må endre noen instillinger i BIOS. Har ikke satt meg inn i hvilke ennå. Noen har sagt at jeg må reinstallere WIN98 etter at endringen i BIOS er gjort. Er det noen som har erfaring med dette. _________________ Hilsen Gekko_World [ Denne Melding var redigert av: Gekko_world på 2002-01-24 22:45 ] Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Nei, du trenger ikke installere W98 på nytt! Dette høres ut som W98 Second Edition. Har en patch liggende som reparerer dette. Skal sende den til din e-mailadr. Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 skarsk, kan du sende den til meg også? Har litt sysler med 98se.. av og til skrur den av, av og til tar det en evighet før jeg blir skikkelig pissed og går løs på strømforsyningen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå