espenta Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Har vist kommet noen mods nå http://www.virtualr.net/need-for-speed-shi...mods-coming-in/ Den modden som gir litt redusert grep fungerte veldig bra på de råeste bilene. De fra tier 1 og 2 blir litt i overkant glatte. Er for stor forskjell mellom disse etter min mening. De burde sitte omtrent like godt på veien etter works-oppgradering som tier 3 og supercar. Det skal jo være en race-konvertering. Men begynner å bli litt lei av at alle bilene overstyrer noe voldsomt. Endret 29. september 2009 av espenta Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Har prøvd det litt på pc. Ble positivt overrasket over grafikken og at du fikk poeng uansett om du er en som liker å kjøre pent eller en som liker å grisekjøre. Vanligvis så er spillet ment for folk som kjører pent eller grisekjøring, mtp Burnout og Project Gotham Racing. Dette er helt subjektivt men jeg likte ikke hvordan bilen føltes når du satt ute av bilen å kjørte, derimot inni så ble jeg veldig overrasket over kjørefølelsen. Er nok det første spillet i NFS serien etter NFS: Hot Presuit(skriveleif) som jeg har likt. Kommer nok kanskje til å kjøpe det på Xbox 360 når den går ned i pris. Alt i alt så ville jeg ha gitt det terningkast 3(4). Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Den poeng rangeringen synes jeg er en morsom tanke og når jeg hørte om den, så var jeg sikker på at jeg skulle få en voldsom overvekt på agressiv kjøring. Men nå har jeg en god del mer poeng på presisjon enn agressiv... Selv om jeg prøver å kjøre litt gris, så blir det mest på pen kjøring Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Yupp, det har jeg også bemerket meg. Regnet med jeg kun ville få "aggresive"-poeng, men hittil har jeg en voldsom overvekt med presisjons-poeng som lvl 27. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det som vil, må bare legge meg til på Shift! bIsk0p er navnet.. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Til å begynne med bannet jeg på at jeg aldri skulle kjøre Nordschleife med unntak av de løpene som man kjører i løpet av karrieren, men jeg har begynt å få sansen for denne banen nå. Satte pers med 6:28,787 nettopp. Satt med Corvette Z06. Jeg kan sikkert skrape av ti sekunder om jeg bruker Zonda R, men jeg foretrekker Vette'n. Det blir et ganske stort arkadepreg over enkelte høyhastighetssvinger. Jeg spiller på Experienced uten assists og med manuell girkasse. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Pent kjørt Du bruker ratt og pedaler ja? Så ihvertfall slik ut. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jepp, bruker Logitech Momo. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Meget pent kjøring, kodos til at du bruker Ratt/pedal Lenke til kommentar
espenta Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg anbefaler å holde dere oppdatert på mod'er. Har blitt lagt ut noen her: http://forum.racedepartment.com/dlcat-need...speed-shift-68/ Jeg har sansen for "real mod". Den gjør bilene mer balansert og ikke så overstyrte som de er orginalt. Pluss forbedret skademodell. Den blir snart oppdatert med en nyere versjon. http://forum.racedepartment.com/need-for-s...-mod-1-0-a.html Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg er litt skeptisk til slike mod-er. Plukker spillet det opp dersom du forsøker å spille online? Kan man havne på leaderboards selv om man har kjørt med en mod som gir deg betraktelig mer feste? Lenke til kommentar
espenta Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Vet ikke om de har noe som oppfatter endringer av bff-filene når du spiller online. Men for min del har ikke det noen betydning, og jeg prøver å få spillet så realistisk som mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg liker at Shift har et arcade-preg over seg, jeg syns det blir morsommere å kjøre da, og jeg liker ikke 100% realisme i bilspill. Lenke til kommentar
stigarnfinn Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Need for speed SHIT. Jeg likte spillet for første øyekast. Men noe døde inni meg jo mer jeg spilte dette. Fart følelsen var god, å adrenalinet gikk når jeg kjørte i over 200 i kronglete svinger inni bilen. Men variasjonen var for dårlig, det var det samme om å om igjen. Men på forskjellige baner med andre biler, time-trial, duell, circuit. Det jeg elsker med need for speed er all deres variasjon blant race, jeg skjønner anmeldere som gir spillet 5-6 i karakter og jeg er enig, for dette er et bra bilspil, men de kunne heller galt det track, eller racing experience. Da første "PÅ BANE" spillet av need for speed kom (Pro street) måtte jeg spy litt i magen når jeg måtte heate opp dekkene 3 ganger perr drag, Å spille de speed run greiene hvor bilen TOTALED med en gang du gikk i grøfta i samme fart som du kom opp i på bane. Jeg håpte de ikke skulle lage flere "PÅ BANE" spill men det har de gjort igjen, ja kansje med bedre grafikk og flere detaljer men det gjør ikke opp for game playet slik det gjorde før. Før i tiden så var vi fast and the furious fan's elskende mot glinsende veier og sykt tunete biler, men i dette spillet virker de som om de har forvandlet galskapen fra veien til galskap på bane. + Jeg må ærlig innrømme at mye av dette spillet er en skikkelig RIP-OFF til Grid, som i bunn å grunn er akkurat det samme. Bare bedre. + Jeg må bare legge ved at driftingen i need for speed shift var elendig, selv om du kansje hadde 10 drift igjennom hele spillet var 7 av disse kjedelige. Gud jeg savner de gamle speed, de skilte seg hvertfall ut fra de andre bil spillene. Ps: Hvem kan glemme "Shapeshifter i hundre å helvete på hovedveiene med 50 suv's bak seg. (NFSMW) <3 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Need for speed SHIT. Jeg likte spillet for første øyekast. Men noe døde inni meg jo mer jeg spilte dette. Fart følelsen var god, å adrenalinet gikk når jeg kjørte i over 200 i kronglete svinger inni bilen. Men variasjonen var for dårlig, det var det samme om å om igjen. Men på forskjellige baner med andre biler, time-trial, duell, circuit. Det jeg elsker med need for speed er all deres variasjon blant race, jeg skjønner anmeldere som gir spillet 5-6 i karakter og jeg er enig, for dette er et bra bilspil, men de kunne heller galt det track, eller racing experience. Da første "PÅ BANE" spillet av need for speed kom (Pro street) måtte jeg spy litt i magen når jeg måtte heate opp dekkene 3 ganger perr drag, Å spille de speed run greiene hvor bilen TOTALED med en gang du gikk i grøfta i samme fart som du kom opp i på bane. Jeg håpte de ikke skulle lage flere "PÅ BANE" spill men det har de gjort igjen, ja kansje med bedre grafikk og flere detaljer men det gjør ikke opp for game playet slik det gjorde før. Før i tiden så var vi fast and the furious fan's elskende mot glinsende veier og sykt tunete biler, men i dette spillet virker de som om de har forvandlet galskapen fra veien til galskap på bane. + Jeg må ærlig innrømme at mye av dette spillet er en skikkelig RIP-OFF til Grid, som i bunn å grunn er akkurat det samme. Bare bedre. + Jeg må bare legge ved at driftingen i need for speed shift var elendig, selv om du kansje hadde 10 drift igjennom hele spillet var 7 av disse kjedelige. Gud jeg savner de gamle speed, de skilte seg hvertfall ut fra de andre bil spillene. Ps: Hvem kan glemme "Shapeshifter i hundre å helvete på hovedveiene med 50 suv's bak seg. (NFSMW) <3 Var du ikke klar over at det var en bane-bilspill før du kjøpte det? De har ikke lagt skjul på det. Så du klager over at et spill som handler om banekjøring er det samme hele tiden, bare nye baner og biler? Det finnes to andre NFS spill som kommer ut snart, så du får nok dosen din av barnslig lissom-kjøring der: Need for Speed: World Online + Need for Speed: Nitro. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nitro kommer kun til DS og PSP. World online er jeg spent på! Og jeg forstår ikke hvorfor folk gidder å klage på at spillet treffer målet sitt. DET ER BANE SPILL! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nitro kommer kun til DS og PSP. World online er jeg spent på! Og jeg forstår ikke hvorfor folk gidder å klage på at spillet treffer målet sitt. DET ER BANE SPILL! Ja, akkurat. Det er som å klage på at du kan dø av ett skudd i Operation Flashpoint 2 når de faktisk prøver å lage et realistisk krigsspill. Nitro kommer dog til Nintendo DS og Wii, ikke PSP. Men World Online er enda mer begrenset, med kun en plattform og deretter kun ett operativsystem: PC; Windows. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Som Bradbury over her har jeg også forelsket meg i Nordschleife. Er fornøyd med 8.27 i en Skyline. Fant forøvrig ut at Shift var fint for å teste youtubes HD-funksjonalitet. Link: - om noen vil se på ^^ Tok en litt kort bane for enkelthetens skyld. Tenker jeg prøver meg rundt ringen en gang og lager en ny. Og ja, den kræsjen midt i var sånn halvveis med vilje. Endret 10. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
christerb Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Noen som vet når/hvordan man får tak i bmw m3 gt2 ? Trodde kanskje den var et resultat av Works oppdateringen , men den kan jo ikke works oppdateres Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Du får den når du gjennomfører NFS World Tour. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå