Wiciwato Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Finnes det noe bra ratt til xbox 360 da? Logitech hadde jo ingenting. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg prøvde dette spillet i går, og jeg likte ikke menysystemet, men det er vel en vanesak. En ting jeg fant litt rart, var hvor usannsynlig dau førstebilen var, en Corolla GTS, med 150 hester, som gikk dårligere enn bilen jeg har i virkeligheten, som er en daff Carina 1,6, eller er det bare det at motoren blir ødelagt med en gang i spillet? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg starta med en 135 og synes ikke den var noe dau.. Gikk fremover, klarte til og med å svinge av og til! D; Men skal ikke se bort fra at de tuner ned bilene i starten for å slippe å få umenneskelige tall når du oppgraderer! Forresrten, noen som klarer å drifte!? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Forresrten, noen som klarer å drifte!? Absolutt ikke! Har prøvd med Corollaen, men den føles altfor tung og vinglete. Nå sitter jeg her med en lusen xbox-kontroll da, så det er nok litt enklere med ratt og pedaler. Skulle teste å lage film med fraps, men det ble altfor laggy selv uten lyd! Ble rimelig vanskelig å spille med lagg og.. Hvilket program brukte du bIskOp? Endret 21. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg føler jeg begynner å få teken på det.. Virker som høytgir og mer eller mindre full gass er tingen.. Noe jeg merket selv når jeg prøvde.. Men kjenner at jeg fort gir opp!! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg starta med en 135 og synes ikke den var noe dau.. Gikk fremover, klarte til og med å svinge av og til! D; Men skal ikke se bort fra at de tuner ned bilene i starten for å slippe å få umenneskelige tall når du oppgraderer! Forresrten, noen som klarer å drifte!? Det blir for dumt når en bil på under et tonn med 150 hester, sliter med å komme opp en slak bakke i fjerde gir. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hærlig spill, krever faktisk litt av deg som sjåfør! Starta med en Volkswagen Sirocco, ganske god bil syntes jeg. Drifting gikk jo til dundass og vell så det de første gangene EDIT: Spiller med G25 på PS3 Endret 22. september 2009 av aGal Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Jeg starta med en 135 og synes ikke den var noe dau.. Gikk fremover, klarte til og med å svinge av og til! D; Men skal ikke se bort fra at de tuner ned bilene i starten for å slippe å få umenneskelige tall når du oppgraderer! Forresrten, noen som klarer å drifte!? Starta også med 135i. Funka helt greit. Men merka forskjell etter å ha kjørt Cayman en stund. Da jeg testa 135i igjen, merka jeg at kjøreegenskapene ikke akkurat var på samme nivå. Drifting går fint. Spiller på PS3 med Dualshock 3. MEN det tok tid før jeg skjønte noe av det. Jeg er ingen ekspert ennå, og trenger å øve meg litt på ukjente baner, men gruser AI'en lett, gjerne med 1000+ poeng mer. I online drifting havner jeg som oftest på pallen, selv om jeg sjelden vinner. Må si det tok litt tid å like dette spillet, i begynnelsen synes jeg det var litt uvant kjøreegenskaper. Men nå liker jeg det meget godt, skulle bare ønske jeg fikk mitt gamle PC-ratt til å funke (det funker på GT5P). Ender vel med at jeg kjøper et nytt som funker både på PC og PS3, og som ikke koster så mye. Men å kjøre Nordsleife i hundre og Nils gir en sinnsyk fartsfølelse som ingen tidligere spill jeg har spilt har kunnet måle seg med. Endret 22. september 2009 av Aurvan Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Prøvde nettopp shift for første gang (PC), fikk en ganske positiv overraskelse. Morsomt at man kan gjøre avanserte innstillger som å regulere lufttrykk i dekkene! Men ingen bilspill slår Gran Turismo, ikke dette heller. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Men ingen bilspill slår Gran Turismo, ikke dette heller. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Men ingen bilspill slår Gran Turismo, ikke dette heller. Vel, på en side slår det lett Gran Turismo. Antall baner er jo minimalt på GT5P! Det er en god del fler på NFSS virker det som! Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Kan noen gi meg noen drift tips? Sliter veldig med å få det til ordentlig.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Kan noen gi meg noen drift tips? Sliter veldig med å få det til ordentlig.. Sjekk Youtube, virker som at mye fart og høytgir hjelper Lenke til kommentar
Tomam Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Vel, på en side slår det lett Gran Turismo. Antall baner er jo minimalt på GT5P! Det er en god del fler på NFSS virker det som! Du sa det... GT5 Prolouge... det er bare et spill de lanserer for å få litt mer kapital til å utvikle hovedversionen enda mer og for å mette fansen litt. GT5 kommer til å være mye større i biler og baner, det er jeg helt sikker på! Når det er sagt vil jeg si at NFS Shift slår GT5P på mange måter, spesielt følelsen av å kjøre... selv har jeg bare erfaring med konsoll kontroller da, og vanlig bil Antagelig vil GT5 HD eller hva de har bestemt seg for å slå SHIFT med antall biler, baner og realisme. Men kjenner jeg GT serien godt, så kommer nok motorlydene til å være kjedelige. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Bare meg, eller er noen baner veldig like de i NFS Pro Street ? Lenke til kommentar
Tomam Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Vet om en jeg er helt sikker på, i allefall deler. Noen baner jeg kjenner igjen fra GT4 også, men de kan jeg tenke meg er basert på ekte baner. (Noen er jo også det) Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 fant nettopp ut at ps3 versjonen ikke har skade modellering på bilene. så tiden med at ps3 versjoner ofte er dårligst er tydeligvis ikke over. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 1.01 Patch er ute for alle platformer. changenotes for PC: - General game stability and performance improvements- Added mouse support - Added LAN support http://www.gamershell.com/news_84300.html Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Dette spillet ga ikke mersmak for min del. Skal gi det noen sjanser til. Spiller på xbox uten ratt. Menyene var rare, valget mellom tier1 og 2 f.eks, virket så bakvendt og uoversiktlig. De første løpene jeg har kjørt så har jeg ikke fått prøvd tier2 bilen jeg kjøpte meg for lenge siden. Alltid en eller annen idiot bil jeg får utdelt. Samtidig har jeg små "oppgaver" underveis i løpet for å få mest mulig stjerner er ikke noe for meg. Lite utvalg av biler. Kun typiske bilspill biler, samme bilene jeg har spilt de siste åra. upgrades delen er jeg spent på, kan man trimme bilene for mye? Slik at de blir vanskelig å kjøre med? Eller er om å trimme de mest mulig å gi bånn gass... Minner meg om en mellomting mellom Grid og Forza som ikke når opp til noen av spillene. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Håper det blir bedre når jeg får tilbake rattet, for med tastatur er det så og si umulig å spille. Ikke skjønner jeg hvorfor ikke EA får tak i noen som faktisk kan lage skikkelig meny-system, det gjør vondt å navigere rundt i menyene. I det hele tatt bruke 2sekunder på PC-versjonen hadde gjort det bedre, but nooo :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå