Gå til innhold

Need For Speed: Shift - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Når du har kom igjennom første runden med M3'n, så har du Quit helt nedest i RACE menyen, samt i hovedmenyen ;)

Leaderboards er lagt ned for øyeblikket, det ble fort stor traffikk for EA. De jobber med saken ;)

Jeg prøvde meg litt mer på Drift nå, tror jeg har fått litt bedre feeling uten at jeg helt vet hva som er løsningen. Det ble iallefall lettere når jeg ikke irriterte meg så veldig! :) Prøvde i Quick match.. Ser ut til at det gir både penger og poeng faktisk.. Litt merkelig egentlig.. :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bedre maskin enn de fleste, problemet er at Shift kjører PhysX, som får ATi kort til å gå i grøfta.

Må være noe med ATI?

Jeg har et gammelt 8600GT 256MB fra Nvidia, kjører på high og medium på 1360*768, med spotify og Torrent i bakgrunn, ingen fps problemer at all... bortsett fra en 10 sekunders etter å ha spilt i noen timer. ;)

Lenke til kommentar
Bedre maskin enn de fleste, problemet er at Shift kjører PhysX, som får ATi kort til å gå i grøfta.

Må være noe med ATI?

Jeg har et gammelt 8600GT 256MB fra Nvidia, kjører på high og medium på 1360*768, med spotify og Torrent i bakgrunn, ingen fps problemer at all... bortsett fra en 10 sekunders etter å ha spilt i noen timer. ;)

Som jeg sa, ja.

Lenke til kommentar

Da har du ikke gjort nokk for å få innstillingene skikkelig! Det som skuffet var at G25 måtte rettes litt på. Gass og brems var bl.a feil. Men etter så er det eneste jeg har lagt merke til er at du får en liten mellom gassing/sluring hvis du er for rask når du girer.. Gleder meg til jeg kommer hjem! =)

Lenke til kommentar

Apropos, G25 er faktisk 300kr DYRERE enn G27 på Logitechs hjemmesider :O

http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/p...s/&cl=no,no

Må vel være en feil eller noe slikt?

Vil forresten sterkt anbefale at du går for G27, den har mye "under the hood" fixes, så du slipper de vanlige G25 problemene. Bruk kelkoo.no for å finne den billigste.

Her er en bra G27 VS G25 review:

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...