Eaan Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Noen andre som syns menyene i Shift er veldig rotete? Er ganske tungvint og finne frem, og bare for og endre noen innstillinger er det flere rotete menyer i stygg skrift som må peiles gjennom. Skulle vært enklere og mer oversiktlige menyer.. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Var det 25 timer med kjøring av Shift? Jepp, fra kl 1500 lørdag, til kl 1600 i dag. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Til dere som ikke føler at dette er noe bra spill, invester i et ratt!!! Hva skal vi som har ratt og fortsatt føler at det suger? =) Spill noe annet. Jeg har ratt og storkoser meg for det meste. Akkurat slik jeg løste det =) LFS <3 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Håper på en kjapp patch, spillet går som en gris på PCen min. Noen andre som ikke klarer å quitte fra replay? Jeg må skru av spillet med task manager hvis jeg havner i en replay. Uansett hva jeg trykker kommer det ingen meny. Endret 19. september 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Etter 20 minutts kjøring syns jeg spillet er knall, men jeg har til nå bare prøvd med Xbox-kontroll. Mulig at det ble litt for mye slædding med Nissan 200sx. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Til banekjøring synes jeg Imprezaen er topp! Prøvde meg med Silvia, men den hadde for dårlig grep! Noen som vet hvordan man legger til venner? Hadde vært gøy å ha noen å sammenligne tider med Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Har handla Works til min lotus elise, men hva er egentlig Works? Jeg dro på med Works til min Murcielago. Bilen ble skikkelig stilig innvendig, men jeg synes spillet går over til å bli fullblods arkade når bilene blir såpass mye oppgraderte. I blant når jeg kommer for raskt inn i en sving og må bremse ytterligere, så tenker jeg "Dette går til helvete", men på mirakuløst vis så holder bilen seg på veien. Det var med de svakere bilene at jeg synes dette spillet var best. Noen som vet hvordan man legger til venner? Hadde vært gøy å ha noen å sammenligne tider med Gå til Online - Ea Messenger og trykk 2 for Search. Jeg har lagt til deg. Endret 20. september 2009 av Bradbury Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Noen som vet hvordan man legger til venner? Hadde vært gøy å ha noen å sammenligne tider med Gå til Online - Ea Messenger og trykk 2 for Search. Jeg har lagt til deg. Konge! ;D Noen andre som har kjøpt SHIFT og vil bli lagt til/legge meg til? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Selv med vanskelighetsgraden satt ned til Easy, og med en topptrimmet Lambo så slet jeg noe veldig i flere løp. De fleste faktisk. Det viste seg at jeg hadde litt vel mye downforce på bilen. Faktisk så mye at den ikke kom seg over 4. gir Med litt finetuning gikk toppfarten fra ca 205 kmt til 260-270. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Går vel ikke like bra i svingene da? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Off. Blir utrolig stressa av å spille Shift. Altfor mye "kult" stæsj og blurr og masse rart som kjennetegner NFS-serien. Nei takk. Venter heller til FM3! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ca 2 i fps, tror jeg venter til en hotfix er ute før jeg spiller noe mer. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Dårlig maskin Co2? Jeg merker at min maskin begynner å dra litt på årene, men går fint! Sliter ikke når jeg har alt på medium.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Bedre maskin enn de fleste, problemet er at Shift kjører PhysX, som får ATi kort til å gå i grøfta. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Samme her, jeg har en ganske god maskin med ATI 4890, jeg måtte skru av skyggene for å i det hele tatt unngå CTD, og spillet går dårlig selv med beskjedne innstillinger. Endret 20. september 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Samme her og. Er ikke noe hakking, er bare "slow-down" på en måte. Først går det greit, greit, så litt sirup, så greit, så sirup osv.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 EA jobber med fix, også ATI/AMD. Så burde komme noe snart. Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Ikke noe problem fra min side med ati kort... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Går vel ikke like bra i svingene da? Gevinsten ved høyere topphastighet er i dette tilfellet mye høyere enn tapet over lavere downforce. Jeg kunne egentlig godt tenkt meg å bruke masse tid på å finne de beste innstillingene for den beste bilen på hver bane, men så langt har jeg ikke funnet noen måte å få tiden min med på Leaderboards. Jeg tror ikke denne delen av spillet er helt ferdig, for de fleste topplistene er helt tomme. Det irriterer meg også at det ikke finnes en skikkelig time trial mode. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Noen andre som ikke finner ut hvordan man går ut av spillet uten å ty til Ctrl, alt, delete? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå