Gå til innhold

Need For Speed: Shift - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Driftingen er noe herk! Jeg bannet meg gjennom det første løpet i går over kanskje 10 forsøk. Det neste løpet slet jeg enda mer med. Jeg satte på traction control og stability og kom meg etter hvert gjennom, men det var ikke akkurat en fornøyelig opplevelse. Jeg tror jeg skal prøve med en gamepad (i stedet for ratt) neste gang. Inntil videre hopper jeg over alle drifte-løpene så langt det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg MAX til å komme hjem! Nettopp innstallert via remote .. Kjedelig å måtte vente! :|

Det at ting blir blurry er nok bare en litt enkel måte og gi fartsfølelse .. Det som er tanker er nok at når du kommer i veldig høy hastighet vis fokuset være lengre frem og derfor vil resten bli uklart (noe som faktisk stemmer, bare ikke i samme grad..) At det blir grått når du kræsjer er en mennesklig reaksjon, men igjen litt overdrevet. Får du et kraftig slag, vil hjernen prøve og "skru seg av" for å begrense skaden (samme som noen laptop harddisker gjør, anti shock..)

Det med driftingen var kjedelig da jeg synes det er gøy, men får se hva jeg får til! Jeg har kun drifta forran PC'n (sånn utenom litt power slide i svinger o.l.) Så mulig at grunnlaget mitt er annerledes enn dere over meg! :)

Lenke til kommentar

Aha, tråden ble flyttet, fikk brått ikke emailer om svar jeg...

Jeg testet spillet med ratt og pedaler også, var jo såklart bedre. Men jeg syntes problemene ligger i at dem ikke har fått til realistisk kjøring. Og jo, det går an å få et spill som er realistisk men fortsatt gir "amatører" muligheten til å spille.

Jeg er iallefall glad jeg ikke har betalt for spillet...

Lenke til kommentar

Lasta ned for å teste i går, og dette er hvertfall ikke et spill jeg kommer til å kjøpe. Syns kjørefølelsen var rimelig dårlig, spesielt siden de kaller det en simulator. Men hadde nok vært et veldig artig spill hvis de hadde fysikkmotoren til GTR/Race097-spillene.

Lenke til kommentar

Det var et stort irritasjonsmoment i starten! Måtte starte spillet på ny 3 ganger før kan kunne spille. (Kunne ikke bare avbryte løpet, måtte kverke spillet via oppgavebehandleren)

Det viste seg også at de innstillingene jeg laga for kjøringen ikke ble lagret.. :| Ordna det nå, men skal spille innebandy. Gleder meg til å prøve mer uten autogir, clutch og stabilitets kontroll..

Lenke til kommentar
Det var et stort irritasjonsmoment i starten! Måtte starte spillet på ny 3 ganger før kan kunne spille. (Kunne ikke bare avbryte løpet, måtte kverke spillet via oppgavebehandleren)

Hehe, samme her. Controll options + mulighet til å quitte til hovedmeny burde ALLTID være tilgjengelig. Men dette er jo en port fra konsoll, og det er sikkert grunnen til at det er slik.

Lenke til kommentar
Driftingen er noe herk! Jeg bannet meg gjennom det første løpet i går over kanskje 10 forsøk. Det neste løpet slet jeg enda mer med. Jeg satte på traction control og stability og kom meg etter hvert gjennom, men det var ikke akkurat en fornøyelig opplevelse. Jeg tror jeg skal prøve med en gamepad (i stedet for ratt) neste gang. Inntil videre hopper jeg over alle drifte-løpene så langt det lar seg gjøre.

Sier meg enig, sensitiveteten på rattet ble plutselig skrudd opp ti hakk og bilen mistet alt av lateralt veigrep... Gadd ikke å prøve på nytt engang.

Lenke til kommentar

Helt enig i at drifingen var utrolig merkelig. Klarte ikke helt å forstå hvordan det skulle gjøres.. Skal prøve litt mer, begynte å få litt teken på det, men tror det krever tolmodighet! ;D

Synes ellers det er ALT formye loading + loadeskjermene er det ikke nok av.. Kan det meste utenatt.. :/

Lenke til kommentar

Loading er et "problem", så lenge det ikke lagger etter loadingen er jeg som regel fornøyd. Og må si de har klart å lage et lettkjørt spill, spiller på stort sett high på en full-hd skjerm med en 3år gammel pc. Går som smurt... ;)

Har faktisk kommet til tier 2 med keyboard, med experienced vanskelighetsgrad. G25 skal bestilles, først da kan jeg begynne å spille. :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk mitt Logitech GT ratt og pedalsett i dag.... FOR EN FORANDRING! Herregud!!! Sitter her å svetter som en gris! SÅÅ VANSKELIG er det! Hahaha. For en herlig følelse!

Til dere som ikke føler at dette er noe bra spill, invester i et ratt!!! Min lørdag er fullbukket folkens! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...