Freddie_W Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Da har jeg kjøpt mitt første Need For Speed på mange herrens år, 399.- på Coop OBS. Jeg husker jeg spilte ener'n som om det var i går. Diablo med 4WD var høydepunktet. Har nå flyttet stuebordet for å gjøre plass til min hjemme sveisa il tempo gigante med det svinndyre Momo sete. G25'n er koblet opp. Installeringen er nå ferdig... Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Og vi venter i spenning på hva du syntes.. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 kjøpt i dag på Coop Obs for 400kr. beste need for speed på lenge.. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Talentløse? Folk som er så dårlige til å kjøre at sliter med å holde seg på veien i Grid, de vil neppe synes at det er gøy å spille Shift. Merk at jeg selv finner selve løpene i Grid utfordrende, men det er griseenkelt å kjøre siden bilen har et utenomjordisk grep på veien. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Jeg har ikke prøvd Grid så aner ikke hvordan det er. Har ikke testet noen NFS siden Most Wanted på Xbox360. Eller prøvde en demo for 1-2 år siden på PC som var helt skræv, husker ikke hva det het. Jeg skal helt klart gi Shift en sjanse. edit; leif som vanlig.. Endret 17. september 2009 av Ziuuung Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Da er spillet inne, stakk forøvrig på lefdal og kjøpte det, gadd ikke vente på nedlastinga... 15-30Kbps ble litt for langsomt, gitt. Kan komme tilbake med meiningar om spelet etter kvart edit; skriveleifer... as usual. Endret 17. september 2009 av XanderZ Lenke til kommentar
Tomam Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er et veldig bra spill, i hvert fall så vidt jeg kan se det. Men har ikke ratt og får ikke SIXAXIS til å funke så vet ikke hvor lenge jeg gidder spille med keyboard. Hvor mye må en gi for G25 i dag? 2500 ellerno? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg savner litt dagene hvor jeg kunne komme rett fra skole - eller jobb for den saks skyld - og slenge meg rett i stolen og kjøre på ut over dagen. Nå er det middagsstyr, barnestell, rydding og annet mas og faenskap. Ghaa! Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 G25 er en syk invistering! Har aldri angra et sekund på at jeg kjøpte det! Må få rigga det opp igjen ASAP!! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Da var Shift kjøpt, er tilgjengelig fra om med 1 min over tolv i kveld/natt. Setter på download før jeg går på jobb Gleder meg til å prøve når jeg kommer hjem igjen! Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) testa den på pc, men kjøpt den til xbox heller.. Endret 17. september 2009 av Morixm Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 testa den på pc, men kjøpt den til xbox heller.. Jeg vil ikke åpne min X360 + jeg har G25 til PC'n. Så blir PC versjon! ;D Lenke til kommentar
simentp Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hadde det ikke vært for at Halo O.D.S.T er bestillt og at det vill mest sannsynelig ta endel spilletid så hadde jeg kjøpt det for det ser DRIITBRA UT!!!! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Hvis det er flere en meg som hadde problemer med crash to desktop på PC versjonen, her er noen tips. finally got it to workhere is some of the stuff u should try if the game crashes on u 1st 1) Go into the game and go to where you change/ assignment keys to the controllers 2) Scroll to preset 4 where it says mouse and Keyboard 3) Map your keys in your selected "preset" 4) It works for me, and I think this is the problem. 2nd delete or move the folder NFS SHIFT located in ur documents and run the game it will create a new one and dont change any display settings 3rd and what worked for me is the shadows option open the file graphicsconfig.xml located in the NFS SHIFT folder in my documents with notepad and change the shadows options from =1 to =0 last if ur annoyed by the movies u cant skip u can rename the folder movies in the game folder to something like movies1 and no movies will play in game u can play those movies in windows with something called RAD video tools also if the game forces u to use windowed mode in any resolution edit the xml file and change windowed from =1 to =0 will force full screen sorry for the long post i hope this helps someone Desverre har ikke spillet TrackIR støtte(litt merkelig med alt dette snakket om cockpit view?) Men det kan komme senere i en patch. Endret 17. september 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Må innrømme jeg er knuselig skuffet... synd jeg ikke venta på nedlastinga så jeg fikk prøve det før jeg sløste bort 400,- på det.. må nesten prøve det litt mer og kanskje bli litt mer vant til styringa på pc (tastatur), men er overhodet ikke imponert.. holder meg fortsatt til GRID og NFS: Undercover. (og nei, jeg vil ikke ha en "bilsimulator") Endret 17. september 2009 av XanderZ Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg kan helt klart se mesteparten av moroa på dette spillet forsvinne hvis du sitter med tastatur(selv gamepad er bedre, ratt er best) med alle Assistene på. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvem sa jeg trengte assistanse.. ? Uansett, de burde ha utviklet spillet såpass at det burde gå an å spille spillet med et tastatur.. ikke alle som har gamepad eller ratt/pedaler, vet du.. men jeg skjønner poenget, dog Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det som irriterer mest er idiot kjøringen på folk online kan det ikke snart komme ett racing spill der folk får flagg for å kjøre idiot ala toca spillene. Ellers så syntes jeg spillet er meget underholdende ikke helt simulater og ikke helt arcade, men ett behagelig sted midt i mellom. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Har shift på pc'en... Må si det er sånn tålig greit avbrekk å kunne tune/style biler i stedet for å kjøre "standardbilene" i lfs og gtr evo.... MEN er flere ting jeg ikke skjønner meg på i dette spillet... Hvorfor i granskauen blir speedometeret så sinnsykt blurry når man kjører fort? Jeg har ikke opplevd dette irl selv om jeg ser langt frem... Og hva skjer med at bildet blir gråaktig hvis man skubber borti en vegg ??? Vanlige løpene er jeg fornøyd med, bilene understyrer jo faktisk, og man kan fint presse den ut i sladd hvis man vil... Men driftinga er det teiteste jeg har vært med på... Reagerer ikke som en bil gjør under drifting i det heletatt.. Legger bilen ut i sladd og skal vri forhjulene mot kjøreretningen, så kontrer bilen tvert rundt.. Haloooo.. Dummeste jeg har vært med på... Ellers greit nok spill. Funker kos med g25, eneste som irriterer der er at rattet i bilen såvidt beveger seg mens jeg har full lock på hjula :S Gir spillet en 4'er jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå