bIsk0p Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ser ut til at jeg klarte å ta med meg en gammel backup når jeg bytta PC, så jeg må igjennom hele tier 3 igjen.. :| Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ser ut til at jeg klarte å ta med meg en gammel backup når jeg bytta PC, så jeg må igjennom hele tier 3 igjen.. :| ''Må gjennom'' Trodde det skulle være gøy jeg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Joda, det er det! Men litt kipt når man allerede ar vært igjennom. Mistet 3-4 fult oppgradert biler. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Fantastisk deilig å kunne kjøre Nordschleife igjen! Har ikke kjørt den på et par år=D Husker den gode gamle tida da jeg eide den banen med 7:17 med en Mercedes E190 DTM. Fantastisk. Er som sagt en stund siden, så er litt rusten nå, hehe. Endret 16. oktober 2009 av Nord-Skandinav Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Er nok det første spillet i NFS serien etter NFS: Hot Presuit(skriveleif) som jeg har likt. Kommer nok kanskje til å kjøpe det på Xbox 360 når den går ned i pris. Alt i alt så ville jeg ha gitt det terningkast 3(4). Nå skal det nevnes at jeg ikke har spilt noe særlig bilspill i det hele tatt siden jeg spilte Hot Pursuit. Men jeg elska Hot Pursuit og Shift har ikke skuffa meg ennå. Den poeng rangeringen synes jeg er en morsom tanke og når jeg hørte om den, så var jeg sikker på at jeg skulle få en voldsom overvekt på agressiv kjøring. Men nå har jeg en god del mer poeng på presisjon enn agressiv... Selv om jeg prøver å kjøre litt gris, så blir det mest på pen kjøring Haha. Da er vi to. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Flere enn meg som irriterer seg over online delen. ikke mulighet til å lage egne lobbyer og at folk kjører som idioter, full kræsj i første sving løået ødelagt. Noen som tror at ea fikser dette i en patch? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Flere enn meg som irriterer seg over online delen. ikke mulighet til å lage egne lobbyer og at folk kjører som idioter, full kræsj i første sving løået ødelagt. Noen som tror at ea fikser dette i en patch? Fikser at folk kjører som idioter? Neppe. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg synes det er alt for mange som setter opp løp uten begrensninger.. Det blir så lite interesangt og måle verdig. Mye kjekkere når klasse er spesifisert. =) Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg foretrekker å kjøre med biler under rating 14 eller 10, og da er det utrolig kjedelig å havne i et rom hvor de kjører unrestricted, også rekker man ikke å komme seg ut før lobbyen blir låst. Da rekker man selvfølgelig heller ikke å velge den bilen man vil ha og løpet er i grunn ødelagt. Det er faktisk helt utrolig hvor dårlig denne delen av spillet fungerer. Hvis jeg prøver å finne et rom hvor de kjører 14.00 restricted, hvorfor i all verden kaste meg inn i rom med andre, eller ingen restriksjoner? Hva med et enkelt spørsmål som f.eks ”No rooms with your current selection was found, would you like to change your selection, join a quickrace or search again?”. Det hadde vært uendelig mye bedre. Det skal visstnok komme et patch i løpet av et par ukers tid, så da er jeg veldig spent på om de gjør noe med online-delen av spillet. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 noe håper jeg at dem gjør, hvertfall gi oss muligheten til og opprette private rom slik at man ikke havner i rom med folk som kjører destruction derby. Skulle ønske meg flagg og diskvalifikasjoner for usportslig kjøring Lenke til kommentar
simentp Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Okey, jeg kjøpte spillet igår, tenkte og spille igjenn nå etter at jeg satt fra meg Xbox'en igår kveld, så skrur jeg på xbox'en startet spillet og WTF!!! Det står Start Career!!!!! Jeg spillte i 6 timer igår så hva F*** har skjedd? Er alt jeg har gjort blitt borte? På forsiden står den kawasaki grønne porschen jeg hadde kjøpt men jeg finner ikke ut hvordan jeg loader den gamle saven?! Jeg har gått inn på options også Load men det skjer ingenting?!?! PLZ help meg fort Lenke til kommentar
simentp Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Okey, nå begynner virkelig og lure.. Tok og kjørte de 2 første løpene så kunne jeg velge bil jeg skulle ha.. Okey, tok og fant bilen jeg ville ha så trykte jeg kjøp.. Ehhm der stod det at jeg ikke hadde plass i garasjen, say w00t.. Så merket jeg også at jeg hadde langt mer penger en det jeg skulle ha siden jeg bare vant 40,000 i det første løpet... Kunne jo også velge tier 2 og 3 biler :S :S Noen måter jeg kan slette saven og begynne på nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå