Øyjor'n Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Da er første serien tatt med mitt nye leketøy. Jeg ble desverre ikke fornøyd med lyset eller komposisjonen på noen av dem, men dette var det beste, synes jeg. Skal ha en herlig frihelg nå, så da kommer det, forhåpentligvis, en del mer. All kritikk godtas! V1.1 Endret 17. september 2009 av Øyjor'n Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Nydelige detaljer i rosen! Utbrente farger, men det var kanskje også meningen? Og - litt sharpening-skygger i kanten mot bakgrunnen. Endret 17. september 2009 av Trondster Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 17. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Det utbrente var meningen, ja. Jeg skal legge ut en ny versjon senere, hvis jeg får tid. Er ganske grønn innen denne type foto, så setter pris på slike tilbakemeldinger Lenke til kommentar
thamule Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Kjempefint bilde! Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 17. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 ny versjon lagt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå