Gå til innhold

God Horde PVE server?

Anbefalte innlegg

Jeg og noen kompiser har planer om å starte helt fra bunn på en ny server, og jeg lurte om om noen hadde tips til en BRA PVE server?

har ikke så mange krav, men vil at det skal være gjennomsnittlig gode priser på ah, og at det skal være en grei server og lvl 80 på. Ellers så er jo planen å raide, men det tar vi med tiden.

Takker på forhånd for alle svar :)

Endret av Muriazen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper att "Terren Mill" vil bli en meget så god server for PvE nå etter att ensidia akuratt flyttet der, ellers har vi magitheridon. som er en av de største horde serverne. Stormscale er eller i det minste var en veldig bra server. Atm ville jeg tatt en titt på www.wowprogress.com og sett litt på progressen til de guildene somer på de forskjellige serverne.

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale Balnazzar. Spiller selv der, og det er ganske mange gode horde guilds der, blant annet Focused, Equilibrium, Midgard ++.

I TBC hadde vi også en av verdens topp 10 guilder på realmen, Celebrity. Dette har kanskje ikke så mye å si nå lengre, men tenkte det kunne være artig å vite.

Sånn btw er det også en veldig god Alliance PvE realm. Beste PvE realm på alliance siden er vel Paparazzi.

Ellers har Balnazzar medium population, det er aldri login queue, aldri server lag, og det er enkelt nok å finne grupper.

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...