Krissma512 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 hei jeg har nettopp installert det nyeste msn varisonen, når det var ferdig installert så logga jeg på. så prøvde jeg og gå inn på live E posten fra msn men det funka ikke og msn varsler heller ikke når jeg får nye E poster kan noen være så snille og svare meg? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Selv har jeg lagret msn-adressen (http) i favoritter i nettleseren (firefox). Det synes jeg funker godt nok. Får dessuten så mye spam på den kontoen at den er nermest ubrukelig. Og så finnes det gode alternativer til MS msn. F.ex Pidgin som er blitt min favoritt. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 ja men jeg har lyst til og bruke MSN. Jeg har prøvd og avinstallere det og installere det igjen men det fukna heller ikke. Men den funker på den andre pc jeg har og trykke på den knappen og at MSN varsler når jeg Får E poster men ikke denne kan det være noe instillinger eller noe sånt please svare meg Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 er det mulig og installere gammlere verison av msn? kan noen være så snille og svare meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå