Gå til innhold

Vifte på volcano 11 og enermax vifte.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg lurer på om det kan være lurt å skifte ut den viften som følger med volcano 11 kjøleribben med en 80mm enermax vifte? Var ikke fornøyd med CPU temp og viften på laveste hastighet.  

Athlon 1.3ghz 51c idle

Anbefaler deg IKKE enermax vifter. De flytter luft, men bråker som et he*lvete. Veldig individuelle vifter. En er stille, to bråker - mens den siste hyler værre enn ei bakgårdskatte. Gå for papster. Det skal jeg ;)

Lenke til kommentar
Eg lurer på om det kan være lurt å skifte ut den viften som følger med volcano 11 kjøleribben med en 80mm enermax vifte? Var ikke fornøyd med CPU temp og viften på laveste hastighet.  

Athlon 1.3ghz 51c idle

Anbefaler deg IKKE enermax vifter. De flytter luft, men bråker som et he*lvete. Veldig individuelle vifter. En er stille, to bråker - mens den siste hyler værre enn ei bakgårdskatte. Gå for papster. Det skal jeg ;)

Så en enermax ER mer effektiv en den som følger med volcano11? Altså eg har 2 enermax som er utrolig stille gående og båker nesten ikke noe i forhold til den jet motor drevne viften til volcano (Oransje farge).

Jaja da bytter eg vifte unless det er noen som vet noe mer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...