CreeVal Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Noen her som har erfaring med Asus swap program? CDromen min har køddet nå for tredje gang og nå skal PCen sendes til Nederland for analyse. Noen som har gjort dette før og vet cirka hvor lang tid sånnt tar? Noen som i tillegg vet hvor strengt det er? Har nemlig det pikante problem med at brenning feiler og CDromen forsvinner fra Windows, dette har skjedd 2 ganger tidligere og PCen har vært sendt til Anovo Norge for bytte av CDrom. Ved 3. gangsfeil skal jo feilen konstanteres. Denne gangen skjedde dette to ganger, noe som er tegn(vet dette fra de to andre gangene) på at noe holder på å gå i dass, men jeg har klart å brenne CDer etter dette. Så hva om teknikerene ikke tror på meg, jeg mener hvis de ikke klarer å gjenskape feilen, er det vel lite sansynelig at jeg får ny PC? Men som jeg skrev i brevet jeg la ved, har dette skjedd tidligere og i startfasen av problemet skjer det ikke like ofte som i slutten(når problemet har vært utholdelig). Det kan i tillegg nevnes at i slutten er det håpløst å boote fra noe som helst annet enn harddisk... Ser for meg 3 uker uten PC her og det kan fort bli kjedelig. Lenke til kommentar
CreeVal Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 fikk ny PC 3 mnd. senere Ja, det tok tid, men er fornøyd med den nye iallefall Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 fikk ny PC 3 mnd. senere Ja, det tok tid, men er fornøyd med den nye iallefall Fikk du samme modell, eller en bedre en? 3 mnd er forresten og lenger enn rimelig tid å vente for en privatkunde. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Et lite spørsmål til førsteposten: Prøvde dere å formatere / skifte OS versjon ( fra x64 til x86 f.eks ) Har vært borti dette problemet på asus pc'er tidligere å da hjalp det å bare å bruke en reg-fix på pcen. Lenke til kommentar
CreeVal Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Fikk en bedre modell. Alt var egentlig dobbelt så bra. Vel på den opprinnelige PCen forsøkte jeg med Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Ubuntu Linux, Kubuntu(samme greia da)... CDromen ble byttet 2 ganger tidligere og hd ble byttet en gang... Var så lei hele driten at dersom jeg kunne få ny av å sende den til holland og heller vente litt lenge så gjorde jeg heller det.. Men 3 mnd er mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå