slett meg plz Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Blir du ordentlig full etter den mengden, er du nok liten eller har dårlig lever/ikke bygd opp noen toleranse. Hvis ikke er vel problemet kvalme som du kan dempe med f eks litt muskatnøtt, ingefær eller kardemomme. Muskatnøtt fungerer best synes jeg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Man spyr som regel av for stort inntak av polsprit, grunnen til det er fordi det er tilsatt brekningsmiddel sammen med spriten. Det er det dummeste jeg har hørt. Hva får deg til å tro det? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er vanlig myte, folk som også gjerne tror på ting som chem-trails og illuminati mao. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Man spyr som regel av for stort inntak av polsprit, grunnen til det er fordi det er tilsatt brekningsmiddel sammen med spriten. Den ønsker jeg gjerne å se en kilde på. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Alltid viktigst for meg før jeg drar på fest er å spise ordentlig, helst pizza da det er brød og det holder godt i magen. Spis til du er skikkelig mett. Drikk rolig i starten, så etterhvert er du i tipptopp form til å kunne drikke 50 pils om du vil. Spyr ALDRI når jeg gjør dette. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Er formålet med kvelden å drikke mest mulig? Hvorfor ikke drikke litt mindre, være i form hele kvelden uten å kaste opp og ha en bra dagen derpå? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Er formålet med kvelden å drikke mest mulig?Hvorfor ikke drikke litt mindre, være i form hele kvelden uten å kaste opp og ha en bra dagen derpå? Fordi noen er fjorten og synes Gustav er så kul, for han drikker alltid 4 six-pack. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Det jeg har opplevd er som Kimman sier, og spise godt før du drikker. En gang dro jeg på fest uten og spise hverken frokost eller middag, og det var den værste festen jeg har vært på. Drakk kun sprit da, men lell. Lå og spydde luft/magesyre i timesvis var helt forjævlig og vondt. Endret 21. september 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kanskje ta et hint og begrense inntaksmengden, TS (les: slutte)? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Man spyr som regel av for stort inntak av polsprit, grunnen til det er fordi det er tilsatt brekningsmiddel sammen med spriten. Du blander polsprit med rødsprit. Klart det føles kanskje som om det er brekningsmiddel i f.eks. Absolutt Vodka om man prøver å ta en halvflaske på styrten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå