Knebel Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg måtte bare legge inn denne godbiten av en reklame for NG2 Sigma som er lansert i Japan! Enjoy! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Bare tull dette, prøvde det på kjærringa og det funket dårlig! Dårlig av sony og ikke støtte nordiske pupper! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Bare tull dette, prøvde det på kjærringa og det funket dårlig! Dårlig av sony og ikke støtte nordiske pupper! Har du husket å koble kontrolen opp mot henne med usb kabelen? Det kreves første gangen Lenke til kommentar
Patney Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Trist når DETTE er hva de reklamerer med. Har de innsett at Ninja Gaiden bare er en kjedelig og trist versjon av Devil May Cry, og velger heller å spille maksimalt på sex istedet? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Trist når DETTE er hva de reklamerer med. Har de innsett at Ninja Gaiden bare er en kjedelig og trist versjon av Devil May Cry, og velger heller å spille maksimalt på sex istedet? Tror det er mest på spøk, en slags selvironi. Og ærlig talt er det vel ingen enighet om hva som mest kjedelig og trist, DMC eller NG. Så vidt meg bekjent er det to av hack&slash-genrens ypperste franchiser. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 At produsentene spiller på sex er jo en ting. Det oppsiktsvekkende er at tilsynelatende normale folk (japanere), finner det for godt å blamere seg som dette. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Trist når DETTE er hva de reklamerer med. Har de innsett at Ninja Gaiden bare er en kjedelig og trist versjon av Devil May Cry, og velger heller å spille maksimalt på sex istedet? Du er klar over at det her er snakk om Japan. De lever for pupper i spill. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Trist når DETTE er hva de reklamerer med. Har de innsett at Ninja Gaiden bare er en kjedelig og trist versjon av Devil May Cry, og velger heller å spille maksimalt på sex istedet? Jepp.. Jeg tar nesten til tårene hver gang jeg ser mugger i spill.. Heeele spillet er ødelagt. Tror heller jeg kjøper på 360. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Trist når DETTE er hva de reklamerer med. Har de innsett at Ninja Gaiden bare er en kjedelig og trist versjon av Devil May Cry, og velger heller å spille maksimalt på sex istedet? Unnskyld at jeg spør, men er du homofil by any chance? Hvordan går det ann å *ikke* like dette??? Endret 18. september 2009 av tacomodo Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 BOOOBIEEESSSS!!!!!! Dette spillet kommer til å slå alle salgsrekorder!!! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Trist når DETTE er hva de reklamerer med. Har de innsett at Ninja Gaiden bare er en kjedelig og trist versjon av Devil May Cry, og velger heller å spille maksimalt på sex istedet? Unnskyld at jeg spør, men er du homofil by any chance? Hvordan går det ann å *ikke* like dette??? Jeg er bare en som liker spill veldig godt, ikke interaktive runkedemoer. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Trist når DETTE er hva de reklamerer med. Har de innsett at Ninja Gaiden bare er en kjedelig og trist versjon av Devil May Cry, og velger heller å spille maksimalt på sex istedet? Unnskyld at jeg spør, men er du homofil by any chance? Hvordan går det ann å *ikke* like dette??? Jeg er bare en som liker spill veldig godt, ikke interaktive runkedemoer. Bayonetta Lenke til kommentar
Patney Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Trist når DETTE er hva de reklamerer med. Har de innsett at Ninja Gaiden bare er en kjedelig og trist versjon av Devil May Cry, og velger heller å spille maksimalt på sex istedet? Unnskyld at jeg spør, men er du homofil by any chance? Hvordan går det ann å *ikke* like dette??? Jeg er bare en som liker spill veldig godt, ikke interaktive runkedemoer. Bayonetta Bayonetta sitt design er jo så sinnsykt at det er genialt. Og spillet ser utrolig morsomt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå