1915 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) er snekker og skulle ha hatt en billig arbeidsbil. er flere på jobben som har opel combo diesel. er greie biler det. vil ha en så billig som mulig liten kassebil på størrelsen med comob(jeg sier ikke at det må være en combo) blir jo en del verktøy å dra med seg når man er snekker. helst en bil som ikke er gamlere enn 86 modell og helst ikke nyere enn 2001 modell. for prisen på den blir så dyr. vil ha en så billig som mulig. gjeeeeerne diesel bil. og den skal IKKE være hvit eller rød. blir så fort rust på hvite biler og rød blir fort falmete i lakken og det er sytgt. den må helst ikke ha gådd så mye mere enn 260000. hester er ikke jeg så interesert i. så lenge det ikke er noe mindre enn 60 hk. for å gi kort sumering om krav: kmstand: ikke noe særlig mere enn 260000 farge: IKKE hvit eller rød billig som mulig helst diesel siden det er billigere å kjøre med edit: franske biler er bare å glemme å nevne er åpen for alle forslag Endret 16. september 2009 av hahaa Lenke til kommentar
Star Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Toyota HiAce til en 70-80.000? Pålitelig bil, god plass og turbo diesel Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Toyota HiAce til en 70-80.000? Pålitelig bil, god plass og turbo diesel det er sant. men nå tenkte jeg ikke på en såå stor bil og alt for høy pris Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor er snekker og skulle ha hatt en billig arbeidsbil. er flere på jobben som har opel combo diesel. er greie biler det. vil ha en så billig som mulig liten kassebil på størrelsen med comob(jeg sier ikke at det må være en combo) blir jo en del verktøy å dra med seg når man er snekker. helst en bil som ikke er gamlere enn 86 modell og helst ikke nyere enn 2001 modell. for prisen på den blir så dyr. vil ha en så billig som mulig. gjeeeeerne diesel bil. og den skal IKKE være hvit eller rød. blir så fort rust på hvite biler og rød blir fort falmete i lakken og det er sytgt.den må helst ikke ha gådd så mye mere enn 260000. hester er ikke jeg så interesert i. så lenge det ikke er noe mindre enn 60 hk. for å gi kort sumering om krav: kmstand: ikke noe særlig mere enn 260000 farge: IKKE hvit eller rød billig som mulig helst diesel siden det er billigere å kjøre med edit: franske biler er bare å glemme å nevne er åpen for alle forslag Endret 16. september 2009 av hahaa Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Skrev dette i en annen tråd, men jeg stemmer for skoda pickup igjen. 1.9 Turbodiesel, bruker 0.45l/mil. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19004135 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 I og med de franske er store i dette markedet så sitter du vel igjen med Opel, VW, Ford og Seat. Kan du skru? Må du bruke bilen daglig? Hvis det er nei på det første og ja på det andre er ikke så billig og gammelt som mulig ett brukbart utgangspunkt. Vil tro at du får en bra bil til rundt 15000 til 20000,-, kjører du lite så kjøp bensin, de er ikke på langt nær så populære som diesel-utgavene. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 ja den skal brukes hver dag. den blir jo kjørt alt fra 2-9 mil hver dag. alt etter hvor jeg jobber. ja jeg kan skru. men vil helst slippe så mye skruing ja den må brukes daglig Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hva med denne: grønn courier Likte den faktisk i den fargen..... Ja, det er bensin, men bare 1.3 liter volum. Drar vel knapt halvliter mila. På mange av disse bilene er rust et problem uansett, du slipper ikke unna. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 kjører en opel zafira varebil privat, vet ikke om en slik er for liten til ditt bruk. du får de vel muligens i diesel varianter men er usikker på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå