Vegabond Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei. Jeg skal formatere og legge inn alt på nytt på en stasjoner data til en på jobb. Han fikk ikke med noen recovery cd`er når han kjøpte maskinen, og fikk svar på elkjøp der han hadde kjøpt den, at den recovery cd`n lå på maskinen. Mener de da at jeg må lage en cd ifra windows? eller er det noen filer en plass som jeg kan brenne på en cd? Litt kjipern å ta recovery nå som maskinen er full av dritt. Dette er en packard bell. Mvh Robert. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Windows Recovery ligger på en egen partisjon på harddisken. Du kommer inn på Recovery konsollen ved å trykke F11 rett etter du har startet maskinen. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Windows Recovery ligger på en egen partisjon på harddisken.Du kommer inn på Recovery konsollen ved å trykke F11 rett etter du har startet maskinen. Jupp, fikk vite det på Elkjøp også. De ville ikke si noe om det til han jeg skal fixe maskina til, han kan ikke så mye om data, så de tenkte vel og tjene noe penger.. Mvh Robert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå