gjar Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kjøpte min Acer maskin for 1 mnd siden. Har fungert bra helt til idag. Fornøyd med den lange batterikapasieteten osv. Nå klarer jeg ikke å skru på maskinen i det hele tatt! Når jeg trykker på "on" knappen får jeg lys i "on" knappen, men det skjer INGENTING på skjermen. Har prøvd å skru den av igjen og på igjen flere ganger, men til ingen nytte. Hva i all verden skal jeg gjøre?? Vanskelig å laste ned programmer eller å gjøre noe når jeg ikke en gang får skrudd den på! Lenke til kommentar
Quasam Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 sjekk usb porter at det ikke er noe knekt\bøyd inni dem. prøv å starte på bare batteri og på bare power(uten batteri i) er du tøff så kan du skru av de deksler du finner på undersida og prøve å nappe ut harddisk\wlankort evt. en og en rambrikke. men det høres kanskje egentlig ut som en jobb for et garantiverksted. Lenke til kommentar
gjar Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Finner ingenting galt med usb portene. Har prøvd å skru den av på med strøm og med kun batteri. Samme kjipe resultat uansett, altså ingen respons på skjermen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå