heh115 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei. Noen som har erfaring med nettbutikken MPX? Trenger svar fort! Takker på forhand! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Vet ikke Hvilken erfaringer du er ute etter jeg men jeg har bare gode erfaringer med dem når det gjelder kjøp og retur, kundesupporten er også upåklagelig. Men er en stund siden jeg brukte dem, bruker for det meste Netshop, Komplett og Amentio, eller der hvor jeg finner det billigste produktet i prisguiden. Lenke til kommentar
2mmy Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 https://prisguiden.no/shop_list.php Der finner du vel det du trenger å vite ? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Fraråder deg å kjøpe laptop der. Kjøpte en selv, ville benytte angreretten men de nektet siden esken var åpnet og maskien startet opp. Fant senere ut at de ikke kan nekte angrerett pga. dette. Det ligger flere saker ute på nettet hvor dette har vært avgjort på høyere hold hvis du tviler på at jeg har rett. Dama jeg snakket med på MPX dog var så selvsikker og ignorant at jeg blei kvalm. Dette er 1-2 år siden og den eneste svært negative saken jeg har med MPX. Ellers har de vært greie (har hatt returer på andre ting dit som gikk på garanti/reklamasjon). Dette er grunnen til at jeg kun fraråder deg å kjøpe laptop der Lenke til kommentar
nErD123 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 :S har nettopp bestilt laptop der selv xP men kjenner en advokat eller fem som kan hjelpe hvis jeg får noen problemer ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå