oceana Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg vil gjerne lodde stemningen litt rundt hvordan interessen er for å komme på et slikt LAN i sommerferien, hvor vi legger opp til å få i gang en skikkelig heavy casemod compo. Tid og sted er 12-16 august, i Halden, Østfold. Foruten det som kan bli en rimelig konge-compo snakker vi også muligens om et meget fett nettverk! (ikke helt avklart ennå, skal komme med mer info senere i tråden) Så; har DU lyst til å dra med deg boksen din på dette lanet og vise resten av lan(det) hvem som er sjefs-modder'n ? Sponsorer / premier er ikke avklart ennå, men melder rimelig mange interessen sin her tror jeg nok flere ville meldt litt interesse Det vil naturligvis bli compo'er i WC3 , CS og mye annet gøy, så det er ingen grunn til å ikke komme selv om boksen din ikke rocker rumpa av alle her inne Har du spørsmål, så still dem her, så skal jeg svare så godt jeg kan Mer info; http://www.istid.net mvh Oceana, casemod-ansvarlig @ istid 03. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg må da først få vite hva slags premier det er, og om det kommer folk med gode case mods. Og hvordan vil stemmingen foregå? Lenke til kommentar
oceana Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 I fjor ble det kjørt et stemmesystem hvor hver IP hadd én stemme. Det resulterte i at en IRC kanal-gruppe stemte fram sin LEGO kasse til 1. plass, som resulterte i harme fra blant annet meg selv og 2. plassen... Jeg er usikker på i år, men jeg tørr tippe det blir et blandet system.. Regner med at vi muligens kjører slik at sponsorene får sitte i en jury, i tilegg til at alle deltagerene får stemme, og kanskje det blir 50/50 jury-deltagere som bestemmer utfallet, skal diskutere dette litt nærmere hva som er mest praktisk gjennomførbart. Det blir premier, det er helt sikkert. I fjor var 1. premien et alu-kabbis til 3000++ , og 2. var et 20" blått neon-rør. Og merk; da var dette mye mer uproft levert, og det var ca 5-6 stykk som deltok seriøst... La oss si det kommer tett på 250 folk, 50 av disse er relativt glad i modding, så tror jeg vi kan se fram til HEAVY modding alle dagene, samt koslige premier Premiene bør jo være hemmelig, ellers er det jo ikke noe kult :o) Men jeg tror jeg kan garantere at det blir rimelig fete premier! Regner med at mange har lyst til å komme seg unna sommersola og kose seg litt i en behagelig ishall på slutten av ferien, etter å ha jobbet hele sommer'n (eventuelt sovet) Update: snakket litt mer med admin, og det ligger ann til et stemmesystem som blant annet vil basere seg på SMS-sending, i tilegg til en jury som vil telle 40% av stemmene for å hindre at noen overdriver stemmingen og drar i land en ufortjent seier... Kan forøvrig nevne at det blir en litt mer avansert nettverksoppbygning enn det som var tilfelle i fjor, hvor nettet var inndelt i nærmere 10 subnett...:/ Lenke til kommentar
Nemkofaen Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 du er en av de som må ha dungevis av premier for at du skal drasse ræva di noe sted? Om så er tilfelle så er du en tosk. no more, no less Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Er veldig interissert!! men bor i sandnes og er 16år så jeg kan ikke komme har ingen som kan kjøre meg, mora mi gidder ikke! Lenke til kommentar
Nemkofaen Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 interissert!! norsk? neppe Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 interissert!! norsk? neppe hva er det du snakker om? Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 tja, kunne vært morro det... Får se, kanskje jeg pakker med meg noen kamerater og kommer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå