Gå til innhold

CaseMod LAN i slutten av sommerferien - 12-16 aug. i Halden

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne lodde stemningen litt rundt hvordan interessen er for å komme på et slikt LAN i sommerferien, hvor vi legger opp til å få i gang en skikkelig heavy casemod compo.

Tid og sted er 12-16 august, i Halden, Østfold. Foruten det som kan bli en rimelig konge-compo snakker vi også muligens om et meget fett nettverk!

(ikke helt avklart ennå, skal komme med mer info senere i tråden)

Så; har DU lyst til å dra med deg boksen din på dette lanet og vise resten av lan(det) hvem som er sjefs-modder'n ?

Sponsorer / premier er ikke avklart ennå, men melder rimelig mange interessen sin her tror jeg nok flere ville meldt litt interesse :)

Det vil naturligvis bli compo'er i WC3 , CS og mye annet gøy, så det er ingen grunn til å ikke komme selv om boksen din ikke rocker rumpa av alle her inne :D

Har du spørsmål, så still dem her, så skal jeg svare så godt jeg kan :)

Mer info; http://www.istid.net

mvh Oceana, casemod-ansvarlig @ istid 03.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I fjor ble det kjørt et stemmesystem hvor hver IP hadd én stemme. Det resulterte i at en IRC kanal-gruppe stemte fram sin LEGO kasse til 1. plass, som resulterte i harme fra blant annet meg selv og 2. plassen...

Jeg er usikker på i år, men jeg tørr tippe det blir et blandet system..

Regner med at vi muligens kjører slik at sponsorene får sitte i en jury, i tilegg til at alle deltagerene får stemme, og kanskje det blir 50/50 jury-deltagere som bestemmer utfallet, skal diskutere dette litt nærmere hva som er mest praktisk gjennomførbart.

Det blir premier, det er helt sikkert. I fjor var 1. premien et alu-kabbis til 3000++ , og 2. var et 20" blått neon-rør. Og merk; da var dette mye mer uproft levert, og det var ca 5-6 stykk som deltok seriøst...

La oss si det kommer tett på 250 folk, 50 av disse er relativt glad i modding, så tror jeg vi kan se fram til HEAVY modding alle dagene, samt koslige premier :)

Premiene bør jo være hemmelig, ellers er det jo ikke noe kult :o)

Men jeg tror jeg kan garantere at det blir rimelig fete premier!

Regner med at mange har lyst til å komme seg unna sommersola og kose seg litt i en behagelig ishall på slutten av ferien, etter å ha jobbet hele sommer'n (eventuelt sovet)

Update: snakket litt mer med admin, og det ligger ann til et stemmesystem som blant annet vil basere seg på SMS-sending, i tilegg til en jury som vil telle 40% av stemmene for å hindre at noen overdriver stemmingen og drar i land en ufortjent seier...

Kan forøvrig nevne at det blir en litt mer avansert nettverksoppbygning enn det som var tilfelle i fjor, hvor nettet var inndelt i nærmere 10 subnett...:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...