siDDis Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Er noko eg absolutt har lite peiling på så er det lyd. Eg fekk tak i ein brukt denon forsterker og trenger nå høytalere. Eg har ikkje lyst å bruke all verden sida eg ikkje er så veldig lyd frelst. Uansett så vil eg ha eit system som eg vil vera fornøyd med så lenge det gjelder dvd film og dvd-audio. Eg ser på dei brukte du finner på qxl og bruktmarked. Men eg veit lite om merkene og kvalitet på høytalerane. Du får jo normalt det du betaler for. Uansett så ser og på dei 5.1 høytaler systema som hifiklubben selger. Nokon som har nokre anbefalinger råd? Er merker som Koda, Jml, Eltax og Proson noko å satse på? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Enkelt svar: Ja; du får nesten ALLTID det du betaler for, og ihvertfall ikke mer... Tannoy mX1-M skal visst være en meget god høyttaler til prisen. Fikk i hvertfall svært hederlig omtale i siste nummer av Fidelity. 4 eller 5 sånne burde gi deg et bra hjemmekinoanlegg for en rimelig penge. Kjøp sub når du får råd. Jeg ville ihvertfall kjøpt dem fremfor en diger pappeske fra Eltax eller Genexa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå