Binders' Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei Har tenkt til å kjøpe ny maskin og har tenkt til å bruke en Intel® X25-M til OS og noen programmer og en Samsung Spinpoint F1 1TB til de resterende programmene + musikk/video osv. Jeg har i den gammle maskina brukt 2 disker, men ikke i raid... Dette gjorde at om jeg instalerte en programm på den disken hvor OS ikke var, ville det ikke komme opp i "Start", vis dere skjønner? Så for å unngå dette med den nye maskina må jeg da bruke raid, eller finnes det andre løsninger? PS: Ytelse er viktig ! Mulig jeg spør dumt nå men kan ikke noe særlig om dette. Takk for svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Binders skrev: Dette gjorde at om jeg instalerte en programm på den disken hvor OS ikke var, ville det ikke komme opp i "Start", vis dere skjønner? Nei, det er ikke lett å skjønne. Man kan jo installere programmer hvor man vil, så der tror jeg du har trukket feil konklusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå