Binders' Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei Har tenkt til å kjøpe ny maskin og har tenkt til å bruke en Intel® X25-M til OS og noen programmer og en Samsung Spinpoint F1 1TB til de resterende programmene + musikk/video osv. Jeg har i den gammle maskina brukt 2 disker, men ikke i raid... Dette gjorde at om jeg instalerte en programm på den disken hvor OS ikke var, ville det ikke komme opp i "Start", vis dere skjønner? Så for å unngå dette med den nye maskina må jeg da bruke raid, eller finnes det andre løsninger? PS: Ytelse er viktig ! Mulig jeg spør dumt nå men kan ikke noe særlig om dette. Takk for svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Dette gjorde at om jeg instalerte en programm på den disken hvor OS ikke var, ville det ikke komme opp i "Start", vis dere skjønner? Nei, det er ikke lett å skjønne. Man kan jo installere programmer hvor man vil, så der tror jeg du har trukket feil konklusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå