lok1 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei, Har en litt eldre datamaskin her som jeg tenkte å koble opp til tven i stua. Tenkte å bruke XBMC til video, musikkavspille o.l. (Greit valg? Eller fins det bedre alternativer?) Men der jeg står litt fast er hvordan jeg skal få tatt opp noe fra tven. Hvis det er noe jeg gjerne vil se igjen, eller ikke fikk med meg vil jeg ha muligheten til å ta det opp og lagre på dataen. Hvordan kan jeg gjøre dette? Vil tro at det går litt på skjermkortet, men jeg skal uansett bestille noen deler nå snart, så om jeg legger til et skjermkort/tvkort(?) gjør det ikke noe. Har en litt eldre dreambox liggende her etsted, kan denne brukes til n oe? (Skal gå å sjekke merke og oppdatere så snart jeg rekker) Så, noen som har noen forslag? Takk. : - ) Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det kommer litt ann på hvilke tvsignaler du mottar. Lenke til kommentar
lok1 Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Jeg får tv gjennom parabol som går via dreamboxen min. Så sånn jeg har det nå er det jo den som dekoder tvsignalene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå