Robocoop Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Blir det et gullrush? Kan dette tyde på at folk prøver å sikre verdiene sine foran noe ubehagelig og usikkert fremover? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 hver gang jeg ser gullprisen blir jeg kvalm... skulle egentlig legge en del penger i aksjer på gull og kopper men ble ikke noe av pga uforutsette utgifter + at "medeierne" trakk seg Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 hver gang jeg ser gullprisen blir jeg kvalm... skulle egentlig legge en del penger i aksjer på gull og kopper men ble ikke noe av pga uforutsette utgifter + at "medeierne" trakk seg Crew Gold? Ned 97 % på 2 år! Hold dere unna! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 skulle egentlig kjøpe gullbarer og oppbevare dem i bank og investere i kopper raffinerier Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 hvordan hadde du tenkt å kjøpe gullbarer? Fysisk gull må du nemlig betale moms på. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 ja det var derfor folk trakk seg... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Tror en gullbarre i kjellern hadde gjort seg. Da har man en god formuesikring. Lenke til kommentar
investor Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 hvordan hadde du tenkt å kjøpe gullbarer? Fysisk gull må du nemlig betale moms på. ikke gullmynter Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 nei, men til gjengjeld koster de mer enn hva gullprisen ville tilsagt. Det rare er at gullmynter ikke er mva. pliktig, mens sølvmynter er : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå