Gå til innhold

Enter The Matrix

Anbefalte innlegg

Har ett problem..... :cry: Hqar spillt spillet en del men er nå kommet til et brett som heter "The Truck" Etter en masse bilkjøring, skal visst befri Morfheus, hver gang dette brettet skal lastes inn kaster det meg ut i Windows, spillet er lukket og ingen feilmeldinger :x . får ikke spille videre... Har prøvd reinstallasjon, oppdatert drivere+++

Noen som har opplevd dette og funnet ut hva problemet var.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke en orginal versjon. :-?

Var å snoket litt på sidene til Atari, de påstår at dette er en kopibeskyttelse, funket jo bra det da, vil jo spille videre. :x

Enten må man vel kjøpe orginalen eller vente litt på en crack som ordner dette...

Lenke til kommentar

hvem spiller du med? spiller du med Ghost eller Niobe? jeg spilte md ghost og 152 patchen funka fint hos meg men, måtte lete opp ny crack da ... siden 1,0 cracken ble overskrvet

/*-H2H

edit:

Spørsmål:

er det noen andre som opplever at bilene spretter bortover asfalten når man kjører foreksempel i den scenen hvor man blir jaget av tvillingene..., eller er det maskinen min som rett og slett er for OLD!

nei patchen fiksa ikke d...

/*-H2H

Lenke til kommentar

Til H2H. Du skrev: hvem spiller du med? spiller du med Ghost eller Niobe? jeg spilte md ghost og 152 patchen funka fint hos meg men, måtte lete opp ny crack da ... siden 1,0 cracken ble overskrvet

Jeg spiller med Ghost. Hvor fant du ny crack?

Lenke til kommentar

Nå funker det for meg også! Wohoo. Eneste problemet nå er at spillet "kutter ut" surround anlegget og bare kjører på to høytalere. I tillegg spraker og knitrer det som et rent helvete i enkelte missions...

Jeg overlever nok, kan ihvertfall komme videre ^_^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...