kammiz Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 skal det egentlig blinke grønt hele tiden? Mitt blinker bare når det er dårlig batteri, men da blinker det rødt. Det blinker aldri ellers? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 t68i'en min blinker egentlig tilsvarende.. t29s'en jeg hadde tidligere blinket fort når det lå en ulest melding i inbox'en, noe som egentlig var veldig kjekt. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 så det blinker ikke i det hele tatt i "standby"-modus? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Gå til service-menu: >*<<*<* (< og > er retning på joystick) Det er koden til t68 hvertfall, men tror den funker på din og. Service tests -> LED/illumaination Da skal telefonen din bli helt disco. Funker ikke det grønne lyset da heller så funker det rett og slett ikke. Ikke stort å gjøre enn å sende den til service hvis du vil ha det fikset. Lenke til kommentar
beh Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 T300 / T310 har kun en rød diode som blinker hvis dårlig batteri eller hvis den monofoniske ringelyden aktiviserer lyset. Slike lyder har filendelsen .imy og fungerer kun på nyere SE telefoner. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 takk for hjelp prøvde den service-menyen.. artig hehe det blinker bare rødt, men da er det vel slik det skal være. Irriterende egentlig, det er kjekt med et grønt blinkelys, da finner man telefonen lettere i mørket på nattbordet feks. hehe Noen som vet om T610 har et grønt blinkelys? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Gå til service-menu: >*<<*<* (< og > er retning på joystick)Det er koden til t68 hvertfall, men tror den funker på din og. Service tests -> LED/illumaination Da skal telefonen din bli helt disco. Funker ikke det grønne lyset da heller så funker det rett og slett ikke. Ikke stort å gjøre enn å sende den til service hvis du vil ha det fikset. Går det ann å gå inn på noe sånt på p800? Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 P800 service menu: scroll op * scroll ned scroll ned * scroll ned * Med litt godvilje ser du det er den samme koden som jeg skrev tidligere. Hilsen meg og min venn Google Lenke til kommentar
GlaZø Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 O je! Jeg testa t310 på torsdag. Den var konge jeg kjøper den på nettet. Den er billigere der ass. Off Gimme. ENESTE som er negativt er at det er så få farger... ;( Skulle ha hatt 4095 farger. Eller flere da Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 P800 service menu: scroll op * scroll ned scroll ned * scroll ned * Med litt godvilje ser du det er den samme koden som jeg skrev tidligere. Hilsen meg og min venn Google Takk for svar. Det er noen ting som jeg ikke finner som var på t68(i)en min: Mikrofon Høytaler Led/belysning Tegnrute (husker ikke helt, det var menge farger der) Joystikk teller (som var på t68(i), hvis det er med det rulle julet på siden på p800 istedenfor) Er det noen som vet om det er dette på p800? På forhand takk for svar. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Er det ingen som kan svare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå