Flakkmeister Skrevet 24. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2002 Du kan lese skrivet her: http://www.teamxbox.com/releasearchive.php Hvis du ikke orker å stikke inn på siden, kan du lese under: :smile: Følgende spill kommer i Februar UFC: Tapout New Legends Wreckless: The Yakuza Missions WWF Raw Circus Maximus: Chariot Wars TransWorld Snowboarding The Elder Scrolls III: Morrowind Jet Set Radio Future De fleste av disse spillene er gode, det er verdt å ta en titt videre! _________________ System temp på 22 grader ! CPU Temp på 26 grader (med luft) :eek: ! Athlon 1000 384MB RAM AOpen HQ08 ________________________________________ ({{FlakkMan}}) >>[email protected]<< [ Denne Melding var redigert av: Flakkman på 2002-01-24 22:39 ] Lenke til kommentar
Fro Skrevet 5. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2002 UFC: Tapout Fått bra kritikk. New Legends Wreckless: The Yakuza Missions Blandet kritikk. WWF Raw Blandet kritikk. Circus Maximus: Chariot Wars Dårlig kritikk. TransWorld Snowboarding Utsatt til høsten 2002. The Elder Scrolls III: Morrowind Jet Set Radio Future Fått bra kritikk. Jeg må si jeg gleder meg spesielt til JSRF. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 5. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2002 De fleste spillene har fått en del middels kritikker fra uavhengige spillsider, sånn som Gamespot. Man burde ikke stole på spillsider som fokuserer på en konsoll, altså fansider. Jet Set Radio Future gleder jeg meg til å teste, den først var fet. Morrowind regner jeg med blir en større hit på PC, med world-editor og diverse andre ekstra effekter. Lenke til kommentar
Fro Skrevet 6. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2002 Det jeg skrev var grundlagt på det punktet. Det er fra individuelle sider som IGN og Gamespot! Ser ikke du 8.8 som bra kritikk? Det gjør jeg... :smile: Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 6. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg er enig med deg. Det var vel det jeg prøvde å si. :smile: Han andre karen hadde lagt opp en link til http://www.teamxbox.com . Jeg sier bare at man ikke skal stole på slike sider som det og http://www.planetgamecube.com f.eks. Du lurer bare deg selv. Lenke til kommentar
Fro Skrevet 7. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2002 Ja, men det er jo de av de "fan" sidene som faktiskt er helt kritiske. TeamXBOX er ikke så ille på det punktet.. Men man bør absolutt se på de individuelle sidene! Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Ja, men det er jo de av de "fan" sidene som faktiskt er helt kritiske. TeamXBOX er ikke så ille på det punktet.. Men man bør absolutt se på de individuelle sidene! Enig Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Sjekka du datoen på posten over før du postet innlegget ditt? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Og dagens nekromantiker-pris går herved til: downsattack Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) aha gammel bumb post ftw:( Endret 17. juni 2008 av Akrabra Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Hvorfor nerkomantiker tingetang? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Hvorfor nerkomantiker tingetang? tok du den ikkje? tenk etter så fatter du^^ Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hvorfor nerkomantiker tingetang? tok du den ikkje? tenk etter så fatter du^^ Ååååjaaaa Endret 17. juni 2008 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Kjønte ikke at denne var gammel, så jeg trodde det kom nytt Elder Scrolls. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 jeg liker å spre glede. Visste ikke at UFC var utgitt på XBOX. Noen som har hørt om det som skulle komme til 360? Lenge siden vi har sett noe. Kom jo en teaser trailer som så konge ut. Sikkert ikke at det har noe med hvordan gameplayet kommer til å være da. Men er ett bra konsept Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Nekropuling av tråder er alltid en klassiker. Var spennende å se at du delte meningen til Fro, downs. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Haha. Hvordan i helvete greide han å grave opp denne tråden? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Unødvendig bumping som ikke bidrar til annet enn å fylle tråden med spam. Jeg vil oppfordre dere til å lese over retningslinjene #4 en gang til. Stengt. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Endret 17. juni 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg