Chaos8749 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei! Jeg har tenkt litt på å kansje ta solarium, men har hørt at strålingen er farlig for testiklene. Er dette sant eller har jeg bare tolket feil? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Har ikke fått med meg at det er farlig for testiklene, men at det er derimot økt risiko for kreft/hudkreft. Endret 16. september 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Du reduserer hvertfall risikoen for at noe skulle skje med testiklene dine ved å beholde underbuksene på Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det er ikke mer sol i norske godkjente solarium enn det er på østlandet på sommeren. Det er like farlig å likke for mye i sola ute som i solarium. Det du må tenke på er å ikke sole mer enn huden din tåler, hvis du er hvit som papir tar du bare for en 20kroning. Siden det er samme stråler i solarium som i sola ute så er det naturlig nok ikke skadelig of testiklene. Selvfølgelig kan du bli solbrent der å Husk at du betaler ikke for antall minutt i solarium, men hvor mye stråler du får, siden noen solarium er sterkere enn andre vil du se at 20 kroner gir mindre tid på noen enn på andre. Begynn med 20kr og jobb deg oppover Strålingen måles (for oss solere) i antall rør, 32 - 96 er vel vanligst. Jeg liker best de med få rør, da kan man ligge lengre = mer koz 8) Ikke glem å beskytt øyne! Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Tusen Takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå