sch0n Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Hei, Har nettopp lest anmeldelsen av NFS:Shift på gamer.no, og er ganske giret på å kjøpe spillet. For å hoppe rett på sak, lurer jeg da altså på om spillopplevelsen bilspill generelt gir når man spiller uten rattkonsoll, påvirkes i altfor stor grad. Isåfall tar jeg gjerne imot tips til ratt til en billig peng. Endret 16. september 2009 av excel Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ratt gir en mer "bil" følelse, men er absolutt intet must for å nyte et godt bilspill. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg har alltid foretrukker gode gammeldags piltaster, føles mye bedre av en merkelig grunn. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Det kommer vel veldig an på spillet. Et arkadebilspill vil nok fungere best med den vanlige kontrolleren, mens bilspill med simulatorpreg vil oppleves mye bedre med ratt og pedaler. Shift reklameres vel som en halvveis simulator, så det spilles nok best med ratt. Hvis du skal kjøpe det til PC eller PS3 et Logitech Driving Force GT veien å gå, det er billig og bra (500kr). Til xbox er utvalget av ratt mye dårligere dessverre. Endret 16. september 2009 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg har alltid foretrukker gode gammeldags piltaster, føles mye bedre av en merkelig grunn. Tastatur er så ''oldschool'' Skal det spillest PC nå, er det 360 kontroller som gjelder. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har alltid spilt med keyboard, men som jeg tror vil jo ratt og pedaler, gjøre det mye mere morsommere, men ofte er jo sånne ratt og slikt, ganske dyrt syntes jeg da. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg har alltid foretrukker gode gammeldags piltaster, føles mye bedre av en merkelig grunn. Tastatur er så ''oldschool'' Skal det spillest PC nå, er det 360 kontroller som gjelder. Old Shcool er jo som oftest best da, så det er jo greit. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Tror faktisk jeg gjør en liten vending og kjøper meg en gamepad i stedet, slik at jeg kan dra sportspill i samme slengen, og i tillegg unngå å måtte flytte på hele rommet for å rigge til for rattet og pedalene. Kanskje i framtiden, dog. =) Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nei, ikke gjør det. Kødda med gamepaden. Skal du spille bilspill føler jeg at det er best med ratt. Lenke til kommentar
Tomam Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er nok PS3 kontroller som gjelder ja Selv om det er et styr for å få de til å funke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå