Mr.Static Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 :-? Jeg laget for noen dager siden noen prosjekter i Studio 7. Nå skulle jeg åpne dem igjen, for å føre dem tilbake på tape ferdigredigert. Dermed mangler plutselig alle ruter/klipp jeg hadde laget med verktøyet Title Deko i alle 3 prosjektene. På grunn av dette kan jeg heller ikke kjøre Play funksjonen i hvert prosjekt, altså ikke kikke i gjennom det jeg allerede har ferdigredigert. Mitt spørsmål er som følger: Hva har skjedd med de ferdige .stu filene? Hvorfor er plutselig alle bilder som hadde en tekst plutselig forsvunnet? Har andre opplevd dette, og hva gjorde dere? Er redd for at jeg må begynne helt på nytt igjen, håper jeg slipper det! Har noen peiling på hva jeg kan gjøre for å redde prosjektene mine? På forhånd takk for svar! Hilsen nedbrutt videoredigør. Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Har du slettet noen filer fra harddisken eller flyttet prosjektet ditt i mellomtiden? Det kan være det som er grunnen til dette... Kan også hende du har satt inn en ny disk eller laget en ny partisjon, slik at stasjonsbetegnelsen er endret? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Har du sjekket om Studio 7 har lagret de i en temp folder som du kanskje har slettet ? Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Hei begge 2 og takk for svar! Har kikket rundt for å se om jeg kan komme på og ha gjort noen endringer og jeg kan ikke komme på noe. Ikke har det blitt noen ny disk, partisjon eller endring av bokstav på disker. Har gjort et forsøk på å slette det som lå i katalogen Auxiliary files, siden jeg ser at dette er et valg i fil-menyen i studio 7. Men det utgjorde ikke mye forskjell og jeg la det defor tilbake igjen. Sjekket også at ikke noe annet i søppelkurven som har havnet der av et uhell eller lign. Har kikket litt i diverse temp-kataloger også, har ikke kommet over noe som være en backup heller. Vet noen hva den type filer blir døpt som? Trodde de fikk bare et sånt "autosave.stu" et eller annet navn. Og jeg har heller ikke slettet noen temp-saker heller.... Flere forslag mottas gjerne, ha en fin dag! A. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Sånn det var det! Det var dessverre ikke noe å gjøre med dette problemet. Måtte da redigere nesten alt på nytt igjen. Mailet også Pinnacle men rådene de ga var til ingen nytte. Så hvis flere skulle oppleve dette så vet de hva de må gjøre. Dessverre..... A. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Mailet også Pinnacle men rådene de ga var til ingen nytte. Hva? Fikk du faktisk svar fra Pinnacle? Det må være enestående. Sliter selv med Studio 7 og har bare innsett at det oppfører seg utilregnelig. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Joda, Pinnacle svarte de! Tok vel toppen 2 dager tipper jeg å få svar, så hadde jeg 2 dager på å svare på. Hvis ikke ble saken lukket. Jeg svarte og fikk svar en gang til. Så supporten deres er ikke mye å klage på, nå skal det sies da at jeg skrev en god del i første mail. Det var ikke bare en sånn "Help, what the hell happened". Kan hende de ikke alltid er like villige til å svare hvis ikke de fikk nok info fra innsender. Så hvis du sender inn spørsmål anbefaler jeg deg å skrive utfyllende. Men nå tenkte jeg å gå over til Studio 8, med mindre noen her absolutt sier noe annet og muligens teste ut Adobe Premiere sånn etterhvert..... Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Gå rett til Premiere hvis du ønsker stabilitet. Eller prøv noen av de andre konkurrentene i samme klasse. Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Premiere og stabilitet? Er ikke helt enig der. Pinnacle Edition er Stabilt. Ikke bygget for så mange plattformer som Premiere og har derfor ikke så mange bugs 8) Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Oppgraderingsspørsmålet gjaldt fra Studio 7 til Studio 8. Leser på mange forum at brukerne er meget skuffet over at Pinnacle ikke er i stand til å levere stabile billige programmer (Studio 7/8) når de gjør det meget bra med de dyre versjonene (som f.eks Edition). Edition koster ca 7000 uten at man får testet det gratis først... Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Du kan fint teste Edition gratis først. Bare gi meg adresse så sender jeg CD med demo versjon jeg 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå