Gå til innhold

spionbriller fra dealextreme

zulo

Anbefalte innlegg

Kjøpte et par sånne spy glasses fra dealextreme. Kult tenkte jeg, da kan jeg prøve å ta opp video mens jeg kjører motorsykkel.

Men, fikk de i går og har enda ikke klart å finne ut hva jeg skal trykke på av de 4 knappene for å få tatt opp video hehe. Noen som har disse brillene og kan fortelle meg hva knappene er til?

Forresten den mest latterlige bruksanvisningen jeg har sett i mitt liv, den så 100% helproff ut men teksten på engelsk var som om de har brukt google til å ukritisk oversette fra kinesisk lol.

Et lite utdrag fra introduksjonskapittelet, der de forklarer(prøver) knappenes funksjon:

"Power On: switch machine according to the key switch machine operation

according to MP3, boot, direct access to MP3, insert headset can listen to MP3, song will

randomly looping, select >> according to the next dance, << key choice on a long press, flowering, long press + volume decreases; the volume of - When/Stop button suspended by, then press continues after startup directly into the MP3 state, press Mode key switch, then enter into the model, the video camera state into MP3 state"

"DV/DC operate: when the camera state press DV video, then start button side by side video. In video condition such as press DC side photograph of key operation, if no DV video state in the DC or a clock operating more than is automatic shutdown"

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...