kenneho Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei. Jeg ønsker å oppgradere min HTC Hero med den nye ROM'en som kom her om dagen. Problemet er at jeg kjører linux, så jeg får ikke kjørt sync mot MS Windows slik HTC anbefaler. Hvordan har andre løst dette? Mvh Kenneth Lenke til kommentar
lizzy123 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei, Jeg lurte på det samme. ROM'en er ute men ingenting om hvordan man får oppgradert HTC Hero hvis en ikke bruker Windows. Jeg har ikke tilgang til en Windows PC, kun Linux (Ubuntu Hardy og CrunchBang 9.04). Hjelp hadde vært helt fantastisk. :-)) Mvh Elisabeth Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Regner med at du har prøvd å kjøre htc sync i wine? Litt latterlig at det ikke støtter linux mtp at android er linux basert... Lenke til kommentar
lizzy123 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Yep, det har jeg og det funket ikke. Jeg fikk derimot "kidnappet" Vista PC'en til medbeboeren min, og ordnet oppgraderingen der. Jeg håper at man i fremtiden også ser litt på kunder som ikke bruker windows på pc'ene sine. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Har noen hørt noe mer rundt dette? Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Legg inn cyanogen recovery image, deretter kan du starte opp telefonen med HTC's oppdatering på SD-kortet ved navnet "update.zip" for så å restarte telefonen og legge inn ROM'en. En enkel guide finner dere her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=559613 Rop ut ved behov! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå