Bulf Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg har stillt lyset in game så mørkt som mulig, men det er alt for lyst uansett. Jeg har også prøvd og stille ned lysstyrken på skjermen, men det hjelper ikke. Hva gjør jeg?? Lenke til kommentar
eirik_sn Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 "Powerstrip" er et program du blant annet kan bruke til å justere ingame lysstyrke på Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg har stillt lyset in game så mørkt som mulig, men det er alt for lyst uansett. Jeg har også prøvd og stille ned lysstyrken på skjermen, men det hjelper ikke. Hva gjør jeg?? Det kan ha noe med skjermkortet ditt å gjøre. Noen skjermkort har det problemet at du ikke får skrudd av HDR i CSS (f. eks ATI 4850), noe som gjør at det blir lysere og "støvet" klarere, spesielt på de_nuke og de_dust2. Hvis det er tilfelle for deg, er den eneste muligheten jeg vet om, å skrive mat_dxlevel 81 i launch options for CSS. Dessverre blir grafikken litt styggere, men lysproblemet forbedres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå