huldal Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg har solgt min ps3 og vil derfor ta en backup av ALT. Når man bruker backupfunksjonen på ps3n vil den da ta backup også av passord/visanr/Brukere etc...? Og hva gjør jeg for å sette ps3n opp på nytt til kjøper? (Fjerne alt innhold) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Bare trykk formater så forsvinner alt. Tror det er noe som heter sett til fabrikkinstillinger også. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg tok backup av savegames og gamedata (for de addons'ene jeg hadde lastet ned, f.eks ekstra kommentarer til FIFA 09, flere baner til TW 10, sanger til RB eller GH). Så formaterte jeg harddisken. Det tar forresten ganske lang tid å formatere harddisken hvis du vil gjøre det skikkelig (du har to valg, rask eller komplett). Det tok ca 4 timer for meg. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Bare sånn at du er ops på det, så er det noen savegames som ikke kan kopieres. Godfather og KZ2 er noen av de. -Ullsokk1 Lenke til kommentar
huldal Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Tok en fullformat, brukte 2.5 time. Tok backup av alt; da jeg har kjøpt en del spill på PS-store.... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Spill du har lastet ned fra PS Store kan du laste ned fem ganger Lenke til kommentar
huldal Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Nå skulle jeg gjennopprette filer fra PS3 phat til PS3 slim, men spilla dukker ikke opp? Noen som vet hva som er galt? Har jeg gjort noe feil.... tror backupfilene ble på rundt 10gb.... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Bare last de ned på nytt. Mye enklere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå