Daniel_B Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 bare så jeg er 100% sikker, det er denne TVen vi snakker om eller? http://www2.netonnet.no/art/tv-og-bilde/lc...00(119643,3113) Lenke til kommentar
neadii Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 dere høres overbevisende ut, tror jeg satser på Sony, hadde du en sjappe i Oslo som jeg kunne dra og se på? Sikkert noen i Oslo, men jeg vet om en i Lillestrøm ihvertfall og det er ikke så langt fra Oslo om lykken slår feil i Oslo. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Sony-senteret enten i Karl Johan eller på Sandvika Storsenter har den framme, garantert. Det som virkelig imponerer, er svart- og kontrastnivået TV-en varter opp med. Intet mindre enn noe av det beste vi sett og målt, være seg plasma eller LCD, og som heller ikke står noe tilbake for Samsungs LED-baserte 7-serie.Sony er snarere hakket vassere, sitt konvensjonelle baklys til tross. W5500 har dessuten et renere stikk i bunnen og ikke den samme tendensen til lillastikk i sorten som den koreanske konkurrenten. Helt i klasse med Philips 42PFL9803 er den rett nok ikke, ei heller Pioneers Kuro-skjermer. Vi lar oss imponere av gjennomgående lite støy, og skarpe bilder. Og la det være sagt først som sist: Det ikke noen dagligdags kombinasjon. 100 Herz Sonys 100Hz-teknologi, eller MotionFlow som det kalles der i gården, gjør også formidabel jobb når nye bilder skal interpoleres og legges til for bedre bildeskarphet ved bevegelser og panoreringer. Satt til normal effekt gjør den det meste rett, med unntak av en og annen artefakt i visse scener. Om vi savner den mer avanserte 200Hz-varianten vi finner i Z-serien? Strengt tatt ikke http://www.aftenposten.no/forbruker/digita...icle3233533.ece Her sammenlignes den med en Samsung til 19000 kr! Endret 22. september 2009 av cFc Lenke til kommentar
Daniel_B Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Jeg er overbevist, Jeg stikker innom elprice borti gata og sjekker om de har den utstilt Den blir det Takker for alle gode råd Endret 23. september 2009 av Daniel_B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå