fsx Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 hei bare så du veit det. hver gang dere spiller fks. farcry 2. når du er ferdig med ferien og gleder deg til og komme hjemm for og spille farcry 2 eller gta iv. endelig kommer man hjemm også blir det feil på spillet og systemet spillet kliker med lyd og såne ting. jeg har fly simulator x. når jeg kommer hjemm så står det fatal error så jeg må avinstalere det og instalere det på nytt igjen prøv og instalere det på nytt når du har vært på ferie det burde hjelpe lit... Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 herregud... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvilket språk var det her? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 dårlig forsøk på norsk..? Lenke til kommentar
fsx Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Hvilket språk var det her? NORSK Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) hva er poenget med tråden ? Om du formulerer deg annerledes/ bedre så kanskje vi kan hjelpe Endret 16. september 2009 av mreinha Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Prøv igjen.. Min gode herre.. Endret 16. september 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
fsx Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 og hvær lit høflig vis jeg hade vært moderator og vi du har ærta meg har jeg meldt fra til admin dotten Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 WTF, hva er det som skjer.... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) og hvær lit høflig vis jeg hade vært moderator og vi du har ærta meg har jeg meldt fra til admin dotten Jeg prøvde så godt jeg kunne. Kan du skrive det på nytt? hva er greien? Spill klikker etter man har vært på ferie? Edit: Er du høy? Endret 16. september 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Vi skal avinstallere og installere spillene på nytt etter at vi har kommet tilbake fra ferien. rofl. Værste norsken jeg har lest. Tør jeg og spørre hvor gammel du er, fsx? Endret 16. september 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Etter nøye analyse: hei bare så du veit det. hver gang dere spiller fks. farcry 2. når du er ferdig med ferien og gleder deg til og komme hjemm for og spille farcry 2 eller gta iv. endelig kommer man hjemm også blir det feil på spillet og systemet spillet kliker med lyd og såne ting. jeg har fly simulator x. når jeg kommer hjemm så står det fatal error så jeg må avinstalere det og instalere det på nytt igjen prøv og instalere det på nytt når du har vært på ferie det burde hjelpe lit... Hei Når du kommer hjem fra ferien og gleder deg til å spille Far Cry 2 eller GTA IV, Så når du endelig kommer hjem så blir det feil på spillet, og systemet klikker. Jeg har Fly simulator X. Når jeg kommer hjem fra ferie står det fatal Error så jeg må avinstalere det og instalere det pånytt og prøve det da. Reinstallere det etter å vært på ferie burde hjelpe har egentlig aldri vært noe problem? Lenke til kommentar
fsx Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Vi skal avinstallere og installere spillene på nytt etter at vi har kommet tilbake fra ferien. rofl. Værste norsken jeg har lest. Tør jeg og spørre hvor gammel du er, fsx? over 18 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 jeg flirte nå i allefall. ''jeg sir ifra til admin dotten'' lol Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 haha, se hva han sendte på pm ; du jeg prøver og være hygelig men er dere hygelig snakker dritt om meg dere kan FAEN BARE REISE TIL HELVETE DIN JÆVLA IDIOT ; haha, så jævla eid :!: Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 You say WHAT? Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 og hvær lit høflig vis jeg hade vært moderator og vi du har ærta meg har jeg meldt fra til admin dotten Dagens :!: Vi du har ærta meg??? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det utvises liten vilje til å debattere innenfor retningslinjene for forumet. Det blir servert gjentatte personangrep, beskyldninger og ufin debatt teknikk. I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Om man ønsker og debattere dette på saklig og skikkelig måte, anbefales det å opprette en ny tråd med noe mere brodd. For alles beste stenges tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg