War Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Jeg skal ha et hovedkort som har minimum 4 pci spor hvor det skal kobbles inn 4 kort som tar inn 16 videoledninger. Lønner det seg å bare kjøpe noe dårlig som steingamle 775 kort med utdaterte bioser og generellt utdatert teknologi? Eller 939 /940, eller kanskje am2? Nå koster jo ikke hovedkort noen ting (i forhold til 16 ute-nattIRkameraer) og eldre hovedkort, dyrere blir cpu om den ikke lages lenger. Eller lønner det seg med noe nyere? Er ikke mange kort med 4 pci slotter idag. Endret 29. september 2009 av War Lenke til kommentar
Zink Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Gigabyte GA-P43-ES3G har 5 pci. Mulig det er nyere enn det du foreslår (har ikke sjekka), men det jeg linker til kom for mindre enn et år siden her Trolig blir det fulgt opp med oppdateringer i lengre tid enn asrock-kortet. Edit: Jeg ville ikke vært redd for utdatert teknologi når det gjelder å kjøre overvåkning med disse to, men jeg holder en knapp på brikkesettet til Intel P43 vs. VIA PT880 Ultra, både mht til ytelse og videre oppdateringer. Endret 29. september 2009 av Zink Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Takker for link, 45nm cpu, pci-e grafikkspor og 5 pci kan ikke slå feil til denne maskinen. Jeg har også bare positive erfaringer fra gigabyte VS nforce og asus osv . Lenke til kommentar
Zink Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 OK, og hvis du med dette anser saken som løst, så kan du jo rette tastefeil i emnetittel i samme slengen, ( "hocedkort" er det vel ingen som har greie på her tror jeg...) og markere tråden med en pen grønn hake - Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 G15 tastatur = fail. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå